Τετάρτη 9 Αυγούστου 2023

ΚΑΤΕΥΟΔΙΟ ΣΤΟΝ ΠΟΙΗΤΗ ΚΩΣΤΗ ΓΚΙΜΟΣΟΥΛΗ (1960- 07/08/2023) "Τα χρώματα" του Πάνου Σταθόγιαννη & "Κατευόδιο" της ποιήτριας και φίλης στο fb Σοφίας Ελευθερίου (facebook, 8.8.2023)φίλης

 ..............................................................


ΚΑΤΕΥΟΔΙΟ ΣΤΟΝ ΠΟΙΗΤΗ ΚΩΣΤΗ ΓΚΙΜΟΣΟΥΛΗ (1960- 07/08/2023)


ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ


Δεν έχω άλλο μπλε -
το πήρε όλο η θάλασσα, το ταχταρίζει, το δαγκώνει, του αφαιρεί τα πρωτοτόκια.
Δεν έχω άλλο κίτρινο -
κι αυτό στα δάχτυλά σου τι είναι; νικοτίνη; μήπως ανθίζεις πιο πολύ απ' όσο πένεσαι;
Δεν έχω άλλο κόκκινο -
έτσι αυτοπυρπολούνται οι σημαίες, στη στάχτη τουρτουρίζουν οι πατέρες μας.
Δεν έχω άλλο πράσινο -
με τη μοτοσικλέτα πανω στη σχεδία, κόντρα στο ρεύμα του Ορινόκο, ο αλιγάτορας αρπάζει με τα δόντια το κουπί, ξανάρχεται.
Δεν έχω άλλο μαύρο -
εκείνη την Αθήνα που αγαπήσαμε, όλοι τη λένε "σπήλαιο" τωρα και τη σφραγίζουν.


(Αφιερωμένο στη μνήμη του Κωστή Γκιμοσούλη.)


Πάνος Σταθόγιαννης

*

ΚΑΤΕΥΟΔΙΟ

Δεν έχω άλλα χρώματα για να σε χαιρετίσω, αν λίγο με κοιτάξεις είμαι κάτασπρος, μα κράτα αυτά που σου 'στειλα, δεν λέμε τώρα αντίο, έτσι κι αλλιώς οι μνήμες- πάντα ιδρωμένες- επιστρέφουν.


Όρθιο στον κάβο με φωτίζει το ασημένιο που αφήνουν τα νερά σου.


Ταξίδεψε "φόβο χωρίς"


Σοφία Ελευθερίου
08/08/2023



Δεν υπάρχουν σχόλια: