Σάββατο 8 Απριλίου 2023

MARINETTE (η μικρή Μαρίνα) [Ο κωμικοτραγικός Μπρασένς] Από τον καλό φίλο στο fb Athanase Athanassiou (facebook, 8.4.2023)

 .............................................................


ΜΗ ΧΑΝΕΤΕ ΠΟΤΕ ΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΣΑΣ


[Ο κωμικοτραγικός Μπρασένς]



--------------------------------------------------------------


MARINETTE (η μικρή Μαρίνα)


Πήγα να πω ένα τραγουδάκι στη Μαρινούλα
μα η ομορφούλα, η άπιστη, είχε πάει στην όπερα
Με το φτωχό μου τραγουδάκι εγώ
έμοιαζα σκέτος κόπανος, μανούλα,
Με το φτωχό μου τραγουδάκι
έμοιαζα σκέτος κόπανος εγώ.
Πήγα να δώσω ένα βαζάκι ρίγανη στη Μαρινούλα
μα η ομορφούλα, η άπιστη, είχε τελειώσει το φαγητό
Με το μικρό μου βάζο εγώ
έμοιαζα σκέτος κόπανος, μανούλα,
Με το μικρό βαζάκι μου
έμοιαζα σκέτος κόπανος εγώ.
Πήγα για δώρο ένα ποδήλατο στη Μαρινούλα
μα η ομορφούλα, η άπιστη, είχε πάρει αμαξάρα
Με το ποδηλατάκι μου εγώ
έμοιαζα σκέτος κόπανος, μανούλα,
Με το ποδηλατάκι μου
έμοιαζα σκέτος κόπανος εγώ.
Πήγα τρέμοντας στο ραντεβού με τη Μαρινούλα
μα η ομορφούλα, η άπιστη, φιλιόταν μ’ ένα λεχρίτη
Με την ανθοδέσμη μου στο χέρι εγώ
έμοιαζα σκέτος κόπανος, μανούλα,
Με το μικρό μπουκέτο μου
έμοιαζα σκέτος κόπανος εγώ.
Πήγα να τινάξω στον αέρα τα μυαλά της Μαρινούλας
μα η ομορφούλα είχε πεθάνει από τεταρταίο πυρετό
Με το περίστροφο στο χέρι εγώ
έμοιαζα σκέτος κόπανος, μανούλα,
Με το περίστροφο στο χέρι
έμοιαζα σκέτος κόπανος εγώ.
Πήγα με μαύρο δάκρυ στην κηδεία της Μαρινούλας
μα η ομορφούλα, η άπιστη, να ’σου που είχε αναστηθεί
Με το νεκρώσιμο στεφάνι εγώ
έμοιαζα σκέτος κόπανος, μανούλα,
Με το μικρό στεφάνι μου
έμοιαζα σκέτος κόπανος εγώ.


Από τον καλό φίλο στο fb Athanase Athanassiou (facebook, 8.4.2023)


Δεν υπάρχουν σχόλια: