Παρασκευή 10 Μαΐου 2024

"ΜΙΣΗ ΑΛΗΘΕΙΑ" ποίημα του ποιητή και φίλου στο fb Χάρη Μελιτά (facebook, 9.5.2024)

 ...............................................................





                        Χάρης Μελιτάς 


Πες την αλήθεια / μου είπε η αλήθεια! / Υπάρχει κι άλλη;



ΜΙΣΗ ΑΛΗΘΕΙΑ


Παραμιλάω σ' ένα θέατρο χαμένος
για τις ανάγκες μιας ζωής γαλαζωπής
τα τρένα γίνανε καπνός κι εγώ κρυμμένος
στις αδικαίωτες φωνές της σιωπής
παραπατάω στα συντρίμμια της ντροπής.


Κείνο το βράδυ σταματήσαν τα ρολόγια
κι εγώ σαν άγαλμα στην άκρη της σκηνής
υποβολέας υπαγόρευε τα λόγια
κι εισαγγελέας ούτε φάνηκε κανείς.


Ούτε κατάλαβα πώς πέταξαν τα χρόνια
στο τέλος έμαθα το ρόλο μου φαρσί
πες μου πώς γίνονται βασίλισσες τα πιόνια
κι οι βασιλιάδες πίνουν αίμα για κρασί
πες μου αλήθεια, την αλήθεια τη μισή.


Κείνο το βράδυ σταματήσαν τα ρολόγια
κι εγώ σαν άγαλμα στην άκρη της σκηνής
υποβολέας υπαγόρευε τα λόγια
κι εισαγγελέας ούτε φάνηκε κανείς...


Χάρης Μελιτάς

Δεν υπάρχουν σχόλια: