Πέμπτη 3 Οκτωβρίου 2024

ΟΛΟΙ ΜΟΥ ΛΕΝ ΠΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ Στίχοι: Θοδωρής Γκόνης Μουσική - Τραγούδι: Νίκος Ξυδάκης / Στη μνήμη του αγαπημένου φίλου, σκηνοθέτη και συγγραφέα Σέργιου Γκάκα

 .............................................................



ΟΛΟΙ ΜΟΥ ΛΕΝ ΠΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ


Στίχοι: Θοδωρής Γκόνης
Μουσική - Τραγούδι: Νίκος Ξυδάκης


Όλοι μου λεν πως δεν μπορώ, πως δεν μπορώ
Για να σε φέρω πίσω
Μου λεν η πέτρα είναι βαριά
Και πώς να την κυλήσω
Και συ κρυμμένος μέσα μου ζητάς
Ένα ποτήρι να πιούμε μαζί να τα πούμε


Όλοι μου λεν να μη ρωτώ, να μη ρωτώ
Του κόσμου τους διαβάτες
Γιατί εσύ πια περπατάς
Σε άλλες τώρα στράτες
Και συ κρυμμένος μέσα μου ζητάς
Ένα ποτήρι να πιούμε μαζί να τα πούμε

Όλοι μου λεν να μη ζητώ, να μη ζητώ
Τίποτα από σένα
Γιατί η γη κι ο ουρανός
Δεν είναι πράγμα ένα
Και συ κρυμμένος μέσα μου ζητάς
Ένα ποτήρι να πιούμε μαζί να τα πούμε

Μα εγώ το ξέρω πως θα 'ρθώ
Και θα σε συναντήσω
Μόνο δεν ξέρω αν μπορώ
Στον άλλο κόσμο που θα 'ρθώ γλυκά να σε φιλήσω
Και συ κρυμμένος μέσα μου ζητάς
Ένα ποτήρι να πιούμε μαζί να τα πούμε



Δεν υπάρχουν σχόλια: