Τετάρτη 4 Μαΐου 2022

"...Αντίθετα έχω δει ανθρώπους..." κείμενο του Τζον Κασσαβέτη (1929-1989) Από τον φίλο στο fb Vassos Georgas (facebook, 2.5.2022)

 ...............................................................




            Τζον Κασσαβέτης (1929-1989)


«Δεν ενδιαφέρομαι για εκρήξεις και πυρκαγιές. Δεν έχω δει ποτέ μου ένα ελικόπτερο να καταστρέφεται. Δεν έχω δει ποτέ κανένα ανθρώπινο κεφάλι να ανατινάζεται στα καλακαθούμενα. Γιατί λοιπόν θα πρέπει να κάνω τέτοιου είδους ταινίες; Αντίθετα έχω δει ανθρώπους να αυτοκαταστρέφονται - σε καθημερινή βάση - με πιο απλούς τρόπους. Έχω δει ανθρώπους να παραιτούνται. Έχω δει ανθρώπους να κρύβονται πίσω από τις λέξεις, πίσω από τις πολιτικές τους ιδέες, πίσω από ναρκωτικά, πίσω από τη σεξουαλική επανάσταση, πίσω από τον φασισμό, πίσω από την υποκρισία και τα ψέμματα, και τους καταλαβαίνω απόλυτα γιατί και εγώ έχω υποφέρει απ’ όλα αυτά."


- John Cassavetes (1929 - 1989)

Δεν υπάρχουν σχόλια: