Κυριακή 26 Ιουνίου 2022

15 Χαϊκού του ποιητή Χάρη Μελιτά (facebook, 26.6.2022)

 ...............................................................






15 Χαϊκού του ποιητή Χάρη Μελιτά 

(facebook, 26.6.2022)



ΠΟΝΟΔΟΝΤΟΣ

Μην κλαις θηρίο.
Στα δόντια σου τροχίζω
τα ένστικτά μου.



ΓΕΝΕΘΛΙΑ

Πώς να γιορτάσω;
Χρωστάω έναν χρόνο
στον ληξίαρχο.




Α(Π)ΝΟΙΑ

Έχω τρομάξει.
Ξεχνώ τα όνειρά μου
στο μαξιλάρι.






ΗΛΙΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑ

Δεν κάνω μπάνια.
Βυθίζομαι εντός μου.
Έτσι μαυρίζω.




ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Ό,τι κι αν κάνω
δεν λέει η ψυχή μου
να χάσει βάρος.



ΤΟ ΤΡΑΥΜΑ

Αν δεις μια μέρα
πως έχει επουλωθεί
δεν ήταν πάθος.




ΨΥΧΡΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ

Μόλις σ' αγγίζω
κρύβεσαι παγωμένη
σ' ένα άγαλμα.



Η ΠΑΛΗ ΤΩΝ ΤΑΞΕΩΝ

Εσύ φοβάσαι
τη σιωπή των αμνών.
Εγώ των λύκων.



ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗ


Αν δεις να κλαίω
είναι γιατί φοβάμαι
μήπως γελάσω.



ΕΠΙ ΣΚΗΝΗΣ


Ως κι η αλήθεια
χωρίς υποβολέα
διαψεύδεται.



ΤΟ ΦΕΡΜΟΥΑΡ

Σκάλωσε πάλι
και πώς να ξεκουμπώσω
τα ενδότερα;



ΕΞΙΛΕΩΣΗ


Ένας Ιούδας
εκλιπαρεί τις νύχτες
να τον σταυρώσω.



ΑΝΤΟΧΗ ΤΩΝ ΥΛΙΚΩΝ


Το σώμα ίσως
κερδίσει λίγο χρόνο.
Η ψυχή όμως;



Ο ΝΑΥΑΓΟΣ

Με διασώζει
το πλήρωμα των στίχων
που δεν έγραψα.



ΕΚ-ΠΤΩΣΕΙΣ


Η βεβαιότης
της αβεβαιότητος...
Ω διάψευσις.


ΘΕΥΘ: Oι δύο όψεις της γραφής. (τ. 15, Ιούνιος 2022)
Στο καλοκαιρινό τεύχος του εγνωσμένου κύρους εξαμηνιαίου περιοδικού λογοτεχνίας και λογοτεχνικής κριτικής, 15 ανέκδοτα χαϊκού. Ευχαριστίες εκ βαθέων στη Ζωή Σαμαρά και στη Μαρία Λιτσαρδάκη.

Χάρης Μελιτάς


Δεν υπάρχουν σχόλια: