Δευτέρα 22 Νοεμβρίου 2021

"Πήγαινα το δρόμο δρόμο" Γαμήλιο τραγούδι με προέλευση από τα Ιωάννινα Ηπείρου. Από την σειρά εκπομπών της ΕΡΤ με θέμα την ελληνική παραδοσιακή μουσική "Μουσικό Οδοιπορικό" με την Δόμνα Σαμίου" (youtube)

 ...............................................................


Πήγαινα το δρόμο δρόμο

Γαμήλιο τραγούδι με προέλευση από τα Ιωάννινα Ηπείρου. 
Ο ρυθμός του κομματιού είναι 4/4 (2-2). 

Άιντε πήγαινα το δρόμο δρόμο, 
κούμλο μ' Χάιδω χαϊδεμένη μου. 

Άιντε βρίσκω μια μηλιά στο δρόμο, 
κούμλο μ' Χάιδω χαϊδεμένη μου. 

Άιντε κι ήταν μήλα φορτωμένη, 
κούμλο μ' Χάιδω χαϊδεμένη μου. 

Άιντε κι άπλωσα να πάρω ένα, 
κούμλο μ' Χάιδω χαϊδεμένη μου. 

Άιντε μην απλώνεις μην τα παίρνεις, 
κούμλο μ' Χάιδω χαϊδεμένη μου. 

Άιντε τα 'χει αφέντης μετρημένα, 
κούμλο μ' Χάιδω χαϊδεμένη μου. 

Άιντε κι η κυρά λογαριασμένα, 
κούμλο μ' Χάιδω χαϊδεμένη μου.

Από την σειρά εκπομπών της ΕΡΤ με θέμα την ελληνική παραδοσιακή μουσική "Μουσικό Οδοιπορικό" με την Δόμνα Σαμίου" 

Παίζουν οι μουσικοί από την Πωγωνιανή: Σταυρόπουλος Ματθαίος - Τραγούδι και ηπειρώτικο ντέφι Νεοφώτιστος Κωνσταντίνος - Κλαρίνο Σανχεντίν Κωνσταντίνος ή Κερίμης (Qerim) - Βιολί Τιχάν Ναπολέων - Λαούτο

Δεν υπάρχουν σχόλια: