Παρασκευή 26 Απριλίου 2019

"ΜΑΡΙΑ ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ" ποίημα της ποιήτριας και φίλης στο fb Χλόης Κουτσουμπελη (facebook, 25.4.2019)

.............................................................





  
Χλόη Κουτσουμπέλη
(γ. 1962)












ΜΑΡΙΑ ΜΑΓΔΑΛΗΝΗ




Αν αντί για τις συκοφαντίες και τα κουτσομπολιά,
έπρεπε να διασωθούν τρία πράγματα για μένα
αυτά θα ήταν.
Πρώτον ποτέ δεν μου άρεζαν τα ακριβά αρώματα
και σίγουρα δεν θ’ άλειφα με αυτά το σώμα του.
Δεύτερον κάπνιζα πάντα Κάμελ άφιλτρα
αλλά δεν ήμουν εγώ που άφησα αποτσίγαρα κάτω από τον σταυρό.
Τρίτον και σπουδαιότερο το σώμα μου διέθετα όπως ήθελα.
Ποτέ για να αναρριχηθώ στην ιεραρχία του ιερατείου, όπως είπαν.
Ναι, είχα επτά δαιμόνια μέσα μου.
Αφού αν και γυναίκα τολμούσα να αρθρώσω λόγο.
Ύστερα, μου άρεζε να γράφω,
έστω και αν κάποιος έσκιζε κρυφά τα κείμενά μου.
Τέλος, το σπουδαιότερο διεκδίκησα μία θέση στο τραπέζι.
Αυτό δεν μου συγχώρεσαν οι μαθητές.
Ποτέ δεν κάθισα ισότιμα μαζί τους.
Ναι είμαι η Μαρία Μαγδαληνή.
Η γυναίκα που προδόθηκε στο Τελευταίο Δείπνο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: