Πέμπτη 10 Δεκεμβρίου 2020

Enamorado y Muerte - Ο Ερωτευμένος και ο Θάνατος - Αλίκη Καγιαλόγλου (youtube)

 ...............................................................


Enamorado y Muerte - Ο Ερωτευμένος και ο Θάνατος - Αλίκη Καγιαλόγλου


Από τα Τραγούδια από την Ισπανία και την Λατινική Αμερική.

 

Όνειρο είδα χτες τη νύχτα, όνειρό μου αγαπημένο 

όλες τις αγαπημένες που τότε κράτησα στην αγκαλιά μου.


  Μια πολύ χλωμή γυναίκα, παγωμένη σαν το χιόνι 

“Από πού έρχεσαι, αγάπη; Πώς μπήκες μέσα εδώ, ψυχή μου;” 


Ξάφνου κλείδωσαν οι πόρτες, σφάλισαν τα παραθύρια “Δεν είμαι αγάπη, αγαπημένε, 

ο Θάνατος είμαι που ο Θεός στέλνει”. “Ax, σκληρέ Θάνατε! Χάρισέ μου άλλη μια μέρα!”


“Δεν θα σου χαρίσω μέρα, σου χαρίζω όμως μια ώρα”. Γδύθηκε ο αγαπημένος,

ξαναντύθηκε με βιάση και έτρεξε κατά τον δρόμο που η αγάπη του κατοικούσε.


“Άνοιξε, Λευκή, την πόρτα! Άνοιξε μου, αγαπημένη!” “Πώς να ανοίξω θες την πόρτα,

η ώρα είναι περασμένη. Ο πατέρας μου είναι μέσα, και η μητέρα μου είναι ξύπνια.”


“Αν απόψε δεν μου ανοίξεις, δεν μου ανοίγεις την καρδιά σου.]

Γιατί ο Θάνατος με ζώνει, μα με σένα είναι η Ζωή”.



Έλα στο παράθυρό μου, όπου πλένω και κεντώ. Θα σου ρίξω για να ανέβεις το μεταξωτό σχοινί, 

κι άμα εκείνο δεν αντέξει, τις πλεξίδες μου σου ρίχνω”.


Το μεταξωτό σχοινί έσπασε και κόπηκε, και ο Θάνατος από κάτω ήρθε και τον άρπαξε

“Πάμε τώρα, αγαπημένε, η ώρα σου ήρθε και παρήλθε”.


Δεν υπάρχουν σχόλια: