Δευτέρα 13 Αυγούστου 2018

"ΚΑΡΔΙΑ ΑΠΟ ΡΟΥΜΠΙΝΙ" ποίημα του Ζακ Πρεβέρ (1900-1977) από τον φίλο στο fb Athanase Athanassiou (facebook, 12/8/2018)

..............................................................










 Ζακ Πρεβέρ 
(1900 - 1977)









ΚΑΡΔΙΑ ΑΠΟ ΡΟΥΜΠΙΝΙ



Ξέρω να λέω σ’ αγαπώ
μα ν’ αγαπώ δεν ξέρω
Τη ρουμπινένια σου καρδιά
τι να την έχω κάνει;


Έπαιξα με τον έρωτα
κι ουτ’ ήξερα πώς παίζουν
Τη ρουμπινένια σου καρδιά
τι να την έχω κάνει;


Το τζάμι έχει σπάσει
το μαγαζί κλειστό
σκίστηκε το σατέν
άδειασε η μπιζουτιέρα


Ήθελα να σε υποτάξω
να σ’ έχω του χεριού μου
Παίζοντας με τον έρωτα
έκανα μόνο ζαβολιές


Τη ρουμπινένια σου καρδιά
τι να την έχω κάνει; .
Τώρα είναι πολύ αργά
τα’ χω όλα ρημάξει 


Τη ρουμπινένια σου καρδιά
να τηνε δώσω δεν μπορώ
μήτε κοψοχρονιά
Για την κλεμμένη την αγάπη
δε βρίσκεται κλεπταποδόχος.





Δεν υπάρχουν σχόλια: