Παρασκευή 17 Ιουνίου 2016

"Όταν έρχονται οι ποιητές..." ποίημα του ποιητή και φίλου στο fb Αλέξανδρου Αρμπατζή (facebooK,18/6/2016)

.............................................................






Αλέξανδρος Αραμπατζής
(γ.1961) 












Όταν έρχονται οι ποιητές...





Το βράδυ είδα στον ύπνο μου πως το μικρό σαραβαλάκι μου έμεινε στον δρόμο
Τότε κάλεσα τον Ρεμπώ, τους σουρεαλιστές,
τους εξπρεσσιονιστές, τους μπήτνικς, τους πανκ κ.α.
να δώσουν ένα χεράκι να το σπρώξουμε
Μαζεύθηκε μεγάλο πλήθος ήπιαμε σουρώσαμε κι έτσι αντί να το σπρώξουμε το πετάξαμε απόνα γκρεμό στην θάλασσα
Θυμάμαι πόσο γελάσαμε, ειλικρινά πολύ γελάσαμε
Όταν ξύπνησα το πρωί βρήκα το σαλόνι μου γεμάτο περίεργους τύπους που ροχαλίζανε του καλού καιρού
Και την γυναίκα μου σε έξαλλη κατάσταση να ουρλιάζει να καλέσουμε την αστυνομία για να τους διώξουμε
΄Αστους είπα στην γυναίκα μου τη νύχτα που θα ξαναονειρευθώ θα έχουνε φύγει μόνοι τους
΄Ετσι την επόμενη νύχτα ονειρεύθηκα πως ήμουν με τον Σκίπη, τον Ραγκαβή, τους αδελφούς Σούτσου κ.α. , όλοι τους καθωσπρέπει κύριοι βέβαια, αλλά μόλις αυτοί εμφανίσθηκαν όλοι οι χθεσινοί το βάλανε στα πόδια
Αλ.ΑΡ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: