Κυριακή 21 Ιανουαρίου 2018

"Που Θα Πας, Που Θα Τα 'βρείς Στρωμένα" τραγούδι του Βασίλη Τσιτσάνη (youtube, 7/5/2014)

............................................................

 

Που Θα Πας, Που Θα Τα 'βρείς Στρωμένα

 Νίνου Μαρίκα / Τσαουσάκης Πρόδρομος / Μητσάκης Γιώργος


Τίτλος: " Που Θα Πας, Που Θα Τα (Έ)'βρείς Στρωμένα " 

Πρώτος Στίχος: '' Καθαρίσαμε, Μου Λες Και Θε(λει)ς, Να Φύγεις ''
Σύνθεση: Τσιτσάνης Βασίλης Ή Βλάχος 
Στίχοι: Τσιτσάνης Βασίλης Ή Βλάχος 
Ερμηνεία: Νίνου Μαρίκα Ή Αταμιάν - Νικολαΐδου Ευαγγελία / Τσαουσάκης Πρόδρομος Ή Μουτάφογλου Ή Μουταφίδης / Μητσάκης Γιώργος Ή Καραντουζένι 
Τόπος / Έτος: Αθήνα / 1949 Δίσκος: His Master's Voice Ελλάδος AO - 2890 / OGA - 1529. Χορός / Ρυθμός: Χασάπικος 


Καθαρίσαμε, Μου Λες Και Θε(λει)ς, Να Φύγεις, 
Με (Ε)'βαρέθηκες Και Τώρα Πια, Μ'(ε) Αφήνεις, 

{Που Θα Πας, Που Θα Τα (Ε)'βρεις Αλλού, Στρωμένα 
Και Μου Λες, " Τα Περασμένα, Ξεχασμένα ",} ( Δις ) 

Πως, Το (Ε)'σκέφτηκες Καλά, Να Χωριστούμε, 
Ο Καθένας Μας, Τον Άνθρωπο Να (Ε)'βρούμε, 
 {Τι Μυαλό Κρατάς Και Τι Σε (Ε)'περιμένει 
Και Μου Λες, " Καλιά, Μακρυά Κι Αγαπημένοι ",} ( Δις )

Αφορμή Ζητάς, Χωρίς Καμιάν Αιτία, 
Να Χωρίσουμε, Για Να (Έ)'βρεις Ησυχία, 

{Που Θα Πας, Βρε Βάσανο, Να Σταματήσεις 
Και Μου Λες, " Αν Θα Γυρίσω, Να Με (Ε)'φτύσεις ",} ( Δις )
{Που Θα Πας, Που Θα Τα (Ε)'βρεις Αλλού Στρωμένα 
Και Μου Λες, " Τα Περασμένα, Ξεχασμένα "._} ( Δις )





Δεν υπάρχουν σχόλια: