Δευτέρα 8 Δεκεμβρίου 2014

"Κοινός Λόγος σημερινός Νο 2..." Από τη Sofia Lampiki / facebook, 8/12/2014

.............................................................

Κοινός Λόγος σημερινός Νο 2...
Από τη Sofia Lampiki / facebook, 8/12/2014-

Επειδή διαβάζω πως οι ιπτάμενοι αναρχικοί πετούσαν...ψυγεία απ τις ταράτσες να σας περιγράψω μια ανάμνηση μου που δεν θυμάμαι ακριβώς πότε την είδα, πάντως ήταν ανοικτό ακόμα απέναντι απ το Πολυτεχνείο ένα κατάστημα υπεραγορά ηλεκτρικών ειδών.
Γίνονται λοιπόν επεισόδια, σπάνε τη βιτρίνα κι εγώ είμαι ψηλά στη Στουρνάρη, κοντά στην πλατεία.
Βλέπω λοιπόν να τρέχει το πλήθος καταπάνω, τους κυνηγούσαν αστυνομικοί.
Ανάμεσα στο πλήθος έτρεχε ένας κοντά στα 40 με ένα... πλυντήριο στην πλάτη, μάλλον βουτηγμένο απ το κατάστημα που είπα.
Του φώναζε το πλήθος: -πέτα το ρε μαλάκα, και τρέχα, θα σε πιάσουν.
Απαντούσε αυτός: -το θέλει η μάνα μου ρε, χάλασε το άλλο, βάλτε ένα χεράκι.
Εγώ ξαπλωμένη ανάσκελα απ τα γέλια.
Στο τέλος τον μπαγλαρώσανε με το πλυντήριο.
Μετά, δεν ξέρω τί έγινε, έτρεχα κι εγώ να φτάσω στου Στρέφη.

Δεν υπάρχουν σχόλια: