Τετάρτη 15 Μαΐου 2013

Κλείνοντας το θέμα Δημουλά... "Η Κυψέλη με τα δικά μου γυαλιά" (απόσπασμα) από τον Τάσο Παυλόπουλο (www.lifo.gr, 15/5/2013)

..............................................................




Κλείνοντας το θέμα Δημουλά...

Η Κυψέλη με τα δικά μου γυαλιά

από τον Τάσο Παυλόπουλο

"... η συνομήλική της μητέρα μου επίσης βίωσε ανάλογο περιστατικό στην Κυψέλη. Την άφησαν λιπόθυμη δυο μαύροι για πέντε ευρώ! Η μητέρα μου έχει "υιοθετήσει", εδώ και χρόνια, ένα μαυράκι στην Αφρική και στένει χρήματα από την πενιχρή της σύνταξη, κάθε μήνα, στη φιλανθρωπική οργάνωση Action Aid. Βοηθούσε πάντα και με κάθε τρόπο κάθε δυστυχισμένο. Μετά το, ψυχικά και σωματικά τραυματικό συμβάν δεν άλλαξε απολύτως τίποτα στα πιστεύω της, στην ανθρωπιά της και τη γενναιόδωρη συμπεριφορά της.
Παραθέτω στο αντιμαχόμενο κοινό έναν στίχο της ίδιας της κυρίας Κικής Δημουλά: "Μάνα, λες να είναι κληρονομική η πραγματικότης;" Είμαι απόλυτα σίγουρος πως πηγή της συγκεκριμένης βαθυστόχαστης ποιητικής της έμπνευσης υπήρξε η δική μου μάνα."

Δες εδώ ολόκληρη το κείμενο του Τάσου Παυλόπουλου:

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: