Κυριακή 13 Μαρτίου 2016

"...στο ίδιο αυλάκι..." ποίημα του φίλου στο fb και ποιητή Αλέξανδρου Αραμπατζή (facebook,13/3/2016)

............................................................




Αλέξανδρος Αραμπατζής (γ.1961)


 

Οδοιπόρος είμαι μωρό μου
– τυχοδιώκτης
Με πρόσωπο ξαναμμένο
από το φλογισμένο πάθος
και την άθλια ξετσιπωσιά
Ασύδοτος ψεύτης είμαι
στις κακογερασμένες κόρες
και στα πουριτανικά τα θηλυκά
Δεν ήθελα πολλά στη ζωή- μωρό μου
ίσως κάπως να στίψω στα χέρια μου
τον αιματηρό καρπό του μίσους
για να ξυπνήσει μέσα μου
ένας αγαθούλης διαβολάκος
για να ξυπνήσει μέσα μου
ο έρωτας και η αποκοτιά
Κάθε άνθρωπος στο ίδιο αυλάκι
που σπέρνει τον εγωισμό του μωρό μου
στο ίδιο αυλάκι μετράει
και τους σπόρους της συντριβής του
στο ίδιο αυλάκι μετράει
και την χαμένη του σοδειά



Αλ.ΑΡ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: