Σάββατο 12 Μαρτίου 2016

«ARE MOU RINDINEDDHA» - Άραγε χελιδόνι μου (youtube, 24 Φεβ 2013 & 23 Φεβ 2009)

...........................................................



«ARE MOU RINDINEDDHA» -  Άραγε χελιδόνι μου









«ARE MOU RINDINEDDHA» -  Άραγε χελιδόνι μου 

Aremu rindineddha                     Άραγε χελιδόνι μου 
plea talassa se guaddhi             ποια θάλασσα σε φέρνει 
ce a putt' e ste 'ce ftazzi            και ποιος σε περιμένει
 ma to kallo cerro.                      μ' αυτόν τον καλό καιρό 
vasta to petton apsro                 άσπρο το στήθος σου      
mavre vasta tes ale                   και τα φτερά σου μαύρα 
stavri kulor de mare                   τη θάλασσα στη ράχη 
ce i kuta en'diu nifti                    στα δυο την ουρά 
 kaimmeno mbro sti talassa         στέκομαι μπρος στη θάλασσα 
 evo se kanono                           και σε κοιτώ ξανά 
lio ngherni lio kalei                     λίγο που γέρνεις λίγο ανεβαίνεις 
lio nghizzi to nero                       κι ίσα αγγίζεις το νερό 
aremu plea paissia                    άραγε πόσους τόπους μας 
pleus topus ise diammena         θα πέρασες εσύ 
pu in echi ghianomena               άραγε που να ‘χτίσες  
ti foddhean esu                         τη φωλίτσα σου εσύ 
an ifsera ti diaike                      αχ και να’ ξερα αν διάβηκες 
apu cirtea s'emena                   από κει που εγώ βαστώ 
ka possa guaita sena               ποσά αλήθεια θα ρωτούσα 
su roto na mu pi                       να μου πεις και να σου πω 
ma su tipo mu lei                     μα ούτε λέξη δε μου λες 
ja possa sse roto                     για όλα αυτά που σου ρωτώ 
lio ngherni lio kalei                   λίγο που γέρνεις λίγο ανεβαίνεις 
lio nghizzi to nero                    κι ίσα που αγγίζεις το νερό.  



 





Δεν υπάρχουν σχόλια: