Πέμπτη 1 Φεβρουαρίου 2018

"ΕΓΩ ΘΑ ΦΥΓΩ ΜΑΚΡΙΑ ΣΟΥ" ΧΙΩΤΗΣ - ΝΙΝΟΥ (youtube, 5 Σεπ 2009)

.............................................................

 

"ΕΓΩ ΘΑ ΦΥΓΩ ΜΑΚΡΙΑ ΣΟΥ"

ΧΙΩΤΗΣ - ΝΙΝΟΥ

(youtube, 5 Σεπ 2009)


ΣΤΙΧΟΙ ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΑΝΩΛΗΣ ΧΙΩΤΗΣ ΤΡΑΓΟΥΔΑ ΜΑΡΙΚΑ ΝΙΝΟΥ ΖΕΪΜΠΕΚΙΚΟ ΤΟΥ 1953 ΟΠΩΣ ΗΧΟΓΡΑΦΗΘΗΚΕ ΣΤΙΣ ΗΠΑ ΜΠΟΥΖΟΥΚΙ ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΠΛΑΝΗΣ



Πες μου αν με βαρέθηκες
κι αν σου`χω γίνει βάρος
θέλω λοιπόν να μου το πεις
χωρίς καθόλου να ντραπείς
με όλο σου το θάρρος.

Κι αν δε με θέλεις να`μαι κοντά σου
εγώ θα φύγω μακριά σου.

Αν θες με άλλον να μπλεχτείς
και μένα να μ`αφήσεις
δε θα σου παραπονεθώ
δικαίωμά σου ειν`αυτό
με όποιον θες να ζήσεις.

Κι αν δε με θέλεις να`μαι κοντά σου
εγώ θα φύγω μακριά σου.

Μπορεί να στεναχωρηθώ
που σ`έχω συνηθίσει
μα σου το λέω καθαρά
πως είναι όλα τυχερά
μέσα σ`αυτή τη ζήση.

Δεν υπάρχουν σχόλια: