Πέμπτη 22 Φεβρουαρίου 2018

"Περίεργα μου τα λες απόψε..." ποίημα της φίλης στο fb ποιήτριας Αναστασίας Θεοδωρούδη (facebook, 22/2/2018)

..............................................................





 Aναστασία Θεοδωρούδη
(γ.1975)








 Περίεργα μου τα λες απόψε...

 

Περίεργα μου τα λες απόψε.
Σε χόρεψαν αλλόκοτες σκιές
μες στα σοκάκια.
Σου γέμισαν τις τζέπες μυστικά.
Κάτι γραφές
που αφήνει πάνω στην άμμο
ο σκαραβαίος μου διαβάζεις.
Με τρομάζεις.
Όπως τρομάζουν
τους ήσυχους ανθρώπους οι τρελοί.
Σου βγάζω τα ρούχα.
Σε βλέπω βαρύ
και σε λυπάμαι.
Ένα ένα τα τινάζω.
Και πέφτουν ακρογιαλιές
που γυρεύουν θάλασσες
να ανασάνουν.
Γυρεύουν κύματα ζωντανά
που να χτυπούν
σα να τανε καρδιές.
Εγώ,
σου είπα
για να σε γλυκάνω.
Εγώ
Θα μεγαλώσω
για σένα,
θα πλαταίνω.
Κοίτα με.
Με κοίταξες.
Όπως κοιτούν τα μάτια
εκτάσεις ανοιχτές.

Δεν υπάρχουν σχόλια: