Σάββατο 27 Φεβρουαρίου 2016

"Θα φύγεις τώρα πάλι..." ποίημα της Ρίτας Μπούμη - Παπά ("ΑΥΓΗ", 11/1/2014) μελοποιημένο από τον Πέτρο Μαυρόπουλο (youtube, 14/2/2015)

...........................................................

Θα φύγεις τώρα πάλι...

Θα φύγεις τώρα πάλι και ποιος ξέρει
αν πια θα ξαναφέξει το κελί μου,
κι αυτή η καρδιά, που λιώνει κι υποφέρει,
αν πια θα πάψει να πονάει, αλί μου!
Αχ, τι πια θα μπορέσει να σε φέρει
απάνω απ' τη σκυμμένη κεφαλή μου,
και να σου βάλει βάλσαμο στο χέρι
να χύσεις στην αγιάτρευτη πληγή μου...
Για μια στερνή φορά, σκύψε και δώσ' μου,
πριν φύγεις πια για πάντα, τη μεγάλη
χαρά, την πιο μεγάλη αυτού του κόσμου!
Στροβιλισέ με, Αγάπη, μες στη ζάλη,
στον ίλιγγο, να χάσω ως και το φως μου,
για τελευταία φορά, και φύγε πάλι.

                                                  ΡΙΤΑ ΜΠΟΥΜΗ-ΠΑΠΑ

Συλλογική έκδοση "Σ' αγαπώ", 1950

Από το "ΠΟΙΗΤΙΚΟ ΑΝΘΟΛΟΓΙΟ" της "ΑΥΓΗΣ" 11/1/2014
με ανθολόγο του Ιανουαρίου του 2014 τον Μάρκο Μέσκο

.........................................................................

Θα φύγεις τώρα πάλι - Πέτρος Μαυρόπουλος


Δημοσιεύτηκε στις 14 Φεβ 2015
 
Θα φύγεις τώρα πάλι (You' ll go away again)
Μουσική: Πέτρος Μαυρόπουλος
Στίχοι: Ρίτα Μπούμη - Παπά
Τραγούδι: Κατερίνα Ζαχαράκη
Δίσκος: Πέτρος Μαυρόπουλος - 14 συνθέσεις

Ο δίσκος δεν πωλείται, μπορείτε να τον κατεβάσετε ΔΩΡΕΑΝ
από το Τραγουδοποιός.GR

http://tragoudopoios.gr/artists/01_p_...





Δεν υπάρχουν σχόλια: