Κυριακή 9 Ιουνίου 2013

"Έγερση" - IV ποίημα του Δημήτρη Δούκαρη (1925 -1982) ("ΑΥΓΗ", 9/6/2013)

.............................................................


  
Δημήτρης Δούκαρης
 (1925 - 1982)




      "Έγερση"

                 IV

Συχώρεσέ με Επανάσταση-
εγώ είμαι κορμί κι Εσύ είσαι ιδέα,
εγώ είμαι αίμα κι Εσύ είσαι αρχές,
εγώ είμαι πάθος κι Εσύ είσαι αταραξία,
εγώ είμαι ζωή και θάνατος
κι Εσύ μονάχα ζωή και όχι θάνατος,
συχώρεσέ με, Επανάσταση -
εγώ έχω πονέσει περισσότερο από Σένα.


                           ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΔΟΥΚΑΡΗΣ

Το γυμνό χώμα, 1957

από το "ΠΟΙΗΤΙΚΟ ΑΝΘΟΛΟΓΙΟ" της "ΑΥΓΗΣ" (9/6/2013)
με ανθολόγο του Ιουνίου του 2013 τον Γιώργο Μαρκόπουλο 

..........................................................

κι ένα τραγούδι του Γιάννη Σπανού με την Αρλέτα σε στίχους του Δούκαρη

Σε είπανε Θεό
 
 Σε είπανε Θεό
και δε Σε πίστεψα,
γιατί αν ήσουνα
θάχες φόβο,
θάχες τρόμο
θάχες ντροπή
γιατί αν ήσουνα
θα Σε λυπόμουν.

Σε είπαν επανάσταση
και Σ' ακολούθησα,
ήθελα να γκρεμίσεις,
ήθελα να χτίσεις,
ήθελα να τελειώσεις
και ν' αρχίσεις,
ήθελα ν' αλλάξεις
κι Εσύ
κι εγώ -
και μ' άφησες στους πέντε δρόμους.





Δεν υπάρχουν σχόλια: