Πέμπτη 22 Μαΐου 2014

"Όλοι μου λεν πως δεν μπορώ" τραγούδι των Θοδωρή Γκόνη - Νίκου Ξυδάκη)

.....................................................


 Θοδωρή Γκόνη - Νίκου Ξυδάκη

  Όλοι μου λεν πως δεν μπορώ




 
Δημοσιεύτηκε στις 6 Απρ 2013
 
Όλοι μου λεν πως δεν μπορώ.

Στίχοι:Θοδωρής Γκόνης / Μουσική.Νίκος Ξυδάκης
Πρώτη εκτέλεση : Νίκος Ξυδάκης


Όλοι μου λεν πως δεν μπορώ
για να σε φέρω πίσω
μου λεν η πέτρα είναι βαριά
και πώς να την κυλήσω
Και συ κρυμμένος μέσα μου ζητάς
ένα ποτήρι να πιούμε μαζί να τα πούμε

Όλοι μου λεν να μην ζητώ
τίποτα από σένα
γιατί η γη κι ο ουρανός
δεν είναι πράγμα ένα
Και συ κρυμμένος μέσα μου ζητάς
ένα ποτήρι να πιούμε μαζί να τα πούμε

Όλοι μου λεν να μη ρωτώ
του κόσμου τους διαβάτες
γιατί εσύ πια περπατάς
σε άλλες τώρα στράτες
Και συ κρυμμένος μέσα μου ζητάς
ένα ποτήρι να πιούμε μαζί να τα πούμε

Μα εγώ το ξέρω πως θα ρθω
και θα σε συναντήσω
μόνο δεν ξέρω αν μπορώ
στον άλλο κόσμο που θα ρθω γλυκά να σε φιλήσω
Και συ κρυμμένος μέσα μου ζητάς
ένα ποτήρι να πιούμε μαζί να τα πούμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: