Τρίτη 1 Μαρτίου 2016

Edie Brickell & The New Bohemians - A Hard Rain's A-Gonna Fall. (youtube, 5 Απρ 2011)

............................................................


Edie Brickell & The New Bohemians - A Hard Rain's A-Gonna Fall.








-Πού ήσουν γαλανομάτη γιε μου;
Πού ήσουν μικρέ μου αγαπημένε;
-Σκαρφάλωσα στις πλαγιές δώδεκα ομιχλωδών βουνών
Περπάτησα και σύρθηκα σε έξι κυρτές λεωφόρους
Βάδισα στο βάθος επτά θλιμμένων δασών
Βγήκα μέσα από μια ντουζίνα νεκρών ωκεανών
Βρέθηκα δέκα χιλιάδες μίλια στο στόμα ενός νεκροταφείου
Και μια σκληρή, σκληρή, σκληρή βροχή πρόκειται να πέσει...
-Και τι είδες γαλανομάτη γιε μου;
Τι είδες μικρέ μου αγαπημένε;

-Είδα ένα νεογέννητο μωρό με άγριους λύκους να το περιτριγυρίζουν
Είδα μια λεωφόρο από διαμάντια και κανέναν επάνω της
Είδα ένα μαύρο κλαδί που έσταζε αίμα
Είδα ένα δωμάτιο γεμάτο άνδρες με σφυριά που αιμορραγούσαν
Είδα μια λευκή ανεμόσκαλα ολοσκέπαστη με νερό
Είδα δέκα χιλιάδες να μιλάνε και οι γλώσσες τους ήταν σπασμένες
Είδα όπλα και ξίφη αιχμηρά που τα κρατούσαν νέα παιδιά
Και μια σκληρή, σκληρή, σκληρή βροχή πρόκειται να πέσει...

-Και τι άκουσες γαλανομάτη γιε μου;
Τι άκουσες μικρέ μου αγαπημένε;

-Ακουσα τον ήχο ενός κεραυνού που μούγκριζε απειλές
Ακουσα το ουρλιαχτό ενός κύματος που μπορούσε να πνίξει όλον τον κόσμο
Ακουσα εκατό τυμπανιστές που τα χέρια τους καίγονταν
Ακουσα δέκα χιλιάδες να ψιθυρίζουν και κανείς δεν τους άκουγε
Ακουσα έναν άνθρωπο να πεινάει, άκουσα πολύ κόσμο να γελάει
Ακουσα το τραγούδι ενός ποιητή που πέθανε στο πεζοδρόμιο
Ακουσα τον ήχο ενός κλόουν που έκλαιγε στην κοιλάδα
Και μια σκληρή, σκληρή, σκληρή βροχή πρόκειται να πέσει...

-Και ποιον συνάντησες γαλανομάτη γιε μου;
Ποιον συνάντησες μικρέ μου αγαπημένε;

Συνάντησα ένα νέο παιδί δίπλα σε ένα νεκρό πόνι
Συνάντησα ένα λευκό άνδρα που έσερνε ένα μαύρο σκυλί
Συνάντησα μια νέα γυναίκα που το κορμί της καιγόταν
Συνάντησα ένα νέο κορίτσι που μου έδωσε ένα ουράνιο τόξο
Συνάντησα έναν άνδρα τραυματισμένο από την αγάπη
Συνάντησα έναν άλλο άνδρα, τραυματισμένο από το μίσος
Και μια σκληρή, σκληρή, σκληρή βροχή πρόκειται να πέσει...

-Και τι θα κάνεις τώρα γαλανομάτη γιε μου;
Τι θα κάνεις τώρα μικρέ μου αγαπημένε;

-Θα γυρίσω πίσω πριν η βροχή αρχίσει να πέφτει
Θα περπατήσω ως τα βάθη του βαθύτερου μαύρου δάσους
Εκεί όπου οι άνθρωποι είναι πολλοί και τα χέρια τους άδεια
Εκεί όπου οι σβόλοι δηλητήριο ποτίζουν τα νερά
Εκεί όπου το σπίτι στην πεδιάδα συναντά την υγρή βρώμικη φυλακή
Εκεί όπου η μορφή του δήμιου είναι καλά κρυμμένη
Εκεί όπου η πείνα είναι άσχημη και οι ψυχές ξεχασμένες
Εκεί που το χρώμα είναι μαύρο και ο αριθμός το τίποτα

Και θα το πω θα το σκεφτώ θα μιλήσω θα ανασάνω
Και θα το καθρεφτίσω από το βουνό για να το δουν όλες οι ψυχές
Κι έπειτα θα σταθώ στον ωκεανό πριν αρχίσω να βυθίζομαι
Αλλά θα ξέρω το τραγούδι μου καλά πριν αρχίσω να το τραγουδάω
Και μια σκληρή, σκληρή, σκληρή βροχή πρόκειται να πέσει...*



*Σημείωση: Οι μεταφρασμένοι στίχοι είναι παρμένοι από τον φίλο στο fb Yannis Androulidakis, facebook, 1/3/2016


Δεν υπάρχουν σχόλια: