Πέμπτη 18 Ιουνίου 2015

(ΤΙ ΘΕΣ ΕΣΥ ΜΕ ΕΜΕ ΝΑ ΜΠΛΕΞΕΙΣ) ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ ΜΗ ΡΩΤΑΣ Χ 2 : Δύο ερμηνείες ενός ρεμπέτικου που αγαπώ από παλιά...

.........................................................


ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ ΜΗ ΡΩΤΑΣ (ΤΙ ΘΕΣ ΕΣΥ ΜΕ ΕΜΕ ΝΑ ΜΠΛΕΞΕΙΣ)







Ανέβηκε στις 18 Οκτ 2010
ΣΥΝΘΕΣΗ: Γ. ΜΗΤΣΑΚΗΣ
ΦΩΝΕΣ: Σ. ΠΑΓΙΟΥΜΤΖΗΣ - Σ. ΠΕΡΠΙΝΙΑΔΗΣ
ΕΤΟΣ: 1946


Τι θες εσύ με με να μπλέξεις, δε βρήκες άλλο να διαλέξεις,
δεν ταιριάζω εγώ για σένα, μη μου λες πως μ' αγαπάς,
δεν ταιριάζω εγώ για σένα, μη μου λες πως μ' αγαπάς.

Εσύ 'σαι μια κυρία φίνα με δυό βίλες στην Αθήνα,
τι γυρεύεις από μένα και ποιός είμαι μη ρωτάς,
δεν ταιριάζω εγώ για σένα μη μου λες πως μ' αγαπάς.

Δεν σου ταιριάζω εγώ το ξέρεις, λοιπόν γιατί να υποφέρεις,
δεν ταιριάζω εγώ για σένα, κοίταξε αλλού να πας,
τι γυρεύεις από μένα και ποιός είμαι μη ρωτάς.




Κι εδώ η υπέροχη διασκευή του τραγουδιού από τον Μάνο Χατζιδάκι - εξίσου υπέροχη και η ερμηνεία της  Βούλας Σαββίδη...





Δεν υπάρχουν σχόλια: