Δευτέρα, 15 Ιουνίου 2015

‘’...θέλουν δούλους και όχι βασιλικές εξοχότητες σαν την αφεντιά μου..." (Ο Μάνος Χατζιδάκις όταν ήταν στην Αμερική στον πρώτο χρόνο της χούντας, από την "Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία", 18/1/2009)

.......................................................





Μάνος Χατζιδάκις (1925 - 1994)





















‘’...θέλουν δούλους και όχι βασιλικές εξοχότητες σαν την αφεντιά μου... πολύ τους έπεφτα στην αρχή... είμαι αποφασισμένος να μην γιορτάσω καμιά στεναχώρια μου...(29/4/1968)
...Δεν ξέρω πού θα οδηγηθώ με τον χαρακτήρα μου, μα υπόσχομαι στο θεό και τον εαυτό μου, πως ποτέ δεν θα εθελοτυφλωθώ για οποιαδήποτε άμεση ή έμμεση σκοπιμότητα της δουλειάς μου ή της ζωής μου... Αυτό είναι νομίζω το μυστικό του να είσαι και να παραμένεις νέος ώσπου να πεθάνεις’’. (12/6/1968)
                                           
                                                                   Μάνος Χατζιδάκις

                                     (από την αλληλογραφία του
                                       με τον Δημήτρη Βερνίκο,   
                                              «Κ.Ε., 18/1/2009)

Δεν υπάρχουν σχόλια: