Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2012

Γιώργος Μαρκόπουλος : "Ένα κάποιο στείλε μου σήμα"

........................................................

ΙΣΤΟ(ΠΑΡΑ)ΛΟΓΙΟΝblogspot.com
 
Κρημνιώτη Π.
Ημερομηνία δημοσίευσης: 24/01/2012

Γιώργος Μαρκόπουλος

Ένα κάποιο στείλε μου σήμα


Με τ' όνομά σου να σε φωνάζω πια δεν μπορώ.
Πλην όμως ένα κάποιο στείλε μου σήμα.
Διότι είμαι μόνος
σαν τον καπνό μετά το φονικό στην κάννη του πιστολιού
και σαν την αγριοσυκιά
που φύτρωσε ξάφνου μες στη μαυρίλα της πυρκαγιάς.

Όπως το κουταλάκι της μετάληψης
αποβραδίς στο στόμα του πρωινού μελλοθανάτου
και όπως μια βαλανιδιά σε χώρο εκτέλεσης,
είμαι μόνος και σε περιμένω.

Με τις αισθήσεις μου τεντωμένες
όπως οι γάτες στο προσκλητήριο του ταβερνιάρη.
Με ένα μάτι που το οπτικό του νεύρο
είναι ο ουρανός ο ίδιος σε μικροσκόπιο
και με ένα αυτί που το τύμπανό του
δεν είναι παρά τσιγγάνων αντίσκηνο.

Με λέξεις που σκορπίζονται πανικόβλητες
όπως τα κατσίκια στην ξαφνική θέα του τραίνου,
καθώς και με μια ψυχή σκοτεινή που όμως βλέπει πολλά
όπως το ένα, κλεισμένο στο φακό, μάτι των ρολογάδων,
είμαι μόνος.

Είμαι μόνος και σε περιμένω.

Το ποίημα “Ένα κάποιο στείλε μου σήμα” περιέχεται στη συλλογή “Κρυφός Κυνηγός” για την οποία ο Γιώργος Μαρκόπουλος τιμήθηκε με το Κρατικό Βραβείο Ποίησης 2011.

Δεν υπάρχουν σχόλια: