Τρίτη 7 Σεπτεμβρίου 2021

"ΕΙΜΑΙ ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ" ποίημα της ποιήτριας και φίλης στο fb Άννας Πετράκη (facebook, 7.9.2021)

 .............................................................





Άννα Πετράκη (γ.1961)




ΕΙΜΑΙ ΟΙ ΛΕΞΕΙΣ

Αυτονομήθηκαν
χωρίς επανάσταση
Αυτομόλησαν
στην ακυριολεξία
στην παρερμηνεία
όταν χρειάστηκε, ακόμα και στη σιωπή
Υπόγειοι κραδασμοί
πάντα εκείνες με επέλεγαν
Πικρόχολες
μελίρρυτες
με είχαν πλήρως αλωμένη
με έγραφαν
με κυβερνούσαν
με δυνάστευαν
με εκφωνούσαν

Είμαι οι λέξεις που έγραψα,
οι λέξεις που ξεστόμισα ψευδώς ή αληθώς,
οι λέξεις που πάνω τους σκόνταψα αναπάντεχα,
εκείνες που σε μια στιγμή
μού ανέτρεψαν το βολεμένο σύμπαν,
εκείνες που έμειναν ανείπωτες
πέφτοντας θύματα εμφύλιου πολέμου εντός μου

Είμαι οι λέξεις που ούτε καν σκέφτηκα
και είναι για κείνες που πάντα θα θρηνώ


'Α. Πετράκη
''Της μνήμης και της λησμονιάς''
εκδ. 2017


Δεν υπάρχουν σχόλια: