Τετάρτη 15 Σεπτεμβρίου 2021

"Το παιδί του δρόμου" Σύνθεση / ζεϊμπέκικο Βαγγέλης Παπάζογλου (1937) Τραγούδι Γιώργος Κάβουρας (youtube, "το άπαν ρεμπέτικο")

 ..............................................................


"Το παιδί του δρόμου"


Σύνθεση / ζεϊμπέκικο  Βαγγέλης Παπάζογλου (1937) 

Τραγούδι Γιώργος Κάβουρας 




Είμαι του δρόμου το παιδί 

το παραπονεμένο 

και σαν σκυλάκι κάθομαι / και σαν σκυλάκι κάθομαι /και σαν σκυλάκι κάθομαι 

στους πάγκους, το καημένο 


-Ώπα! 


το κρύο έχω πίκρα μου 

η ζέστη είν’ η χαρά μου 

του καθενός το θέλημα / του καθενός το θέλημα / του καθενός το θέλημα 

είν’ η παρηγοριά μου 


η πείνα δεν με φόβησε 

ορφάνια δεν θυμούμαι 

βρέθηκα έτσι στο ντουνιά / βρέθηκα έτσι στο ντουνιά / βρέθηκα έτσι στο ντουνιά 

και δεν παραπονιούμαι 


-Γεια σου παραπονιάρη Κάβουρα! 


κι αν αποθάνω και βρεθεί 

κανένας και με θάψει 

είμαι του δρόμου το παιδί / είμαι του δρόμου το παιδί / είμαι του δρόμου το παιδί 

κι εκείνος ας με κλάψει


 

Δεν υπάρχουν σχόλια: