Πέμπτη 1 Νοεμβρίου 2018

Ω λιούλιε λιούλιε * Αφροδίτη Μάνου (youtube, 27 Μαΐ 2011)

.............................................................

Ω λιούλιε λιούλιε * Αφροδίτη Μάνου



(youtube, 27 Μαΐ 2011)
Ω λιούλιε λιούλιε - Αφροδίτη Μάνου 
Μουσική επεξεργασία: Νίκος Γράψας, Δημήτρης Λέκκας 
Δίσκος: Θανάσης Μωραίτης,Τριαντάφυλλο του Βράχου Αρβανίτικα τραγούδια απ΄ την κάτω Ιταλία και την Ελλάδα ΜΒΙ - ΧΡΟΝΟΣ, Δεκέμβριος 1998 
Τραγούδι αγάπης.Τραγουδιέται στο Λούνγκρο, αλλά είναι εξαιρετικά αγαπητό σ' όλη την Καλαβρία.


Ω λιούλιε λιούλιε 

Κου βάτε μότι 
τσε ίσιέ νιέ χέρε 
κουρ ου ε τυ ζεμίρε 

Ω λιούλιε λιούλιε μάτσε μάτσε 
ε ου περ τυ γιαμ ντάλε πάτσε 
ε ντάλε πάτσε ε ίστε φερτέτε 

Κου βάτε μότι 
τσε νε τρου με μπάνιε 
εδέ βντες γκα μάβι 
νι ορ τσε νουκ με σιόχε 



Λουλούδια - λουλούδια 

Που πήγε ο καιρός 
ο αλλοτινός 
που εσύ κι εγώ καρδιά μου 
αγαπιόμασταν πολύ; 

Λουλουδάκια λουλουδάκια σε ματσάκια 
είμαι τρελός για σένα 
είμαι τρελός στ' αλήθεια 

Που πήγε ο καιρός 
που ήμουν συνέχεια μες το μυαλό σου 
και πέθαινες από επιθυμία 
αν δεν μ' έβλεπες μιαν ώρα;



Δεν υπάρχουν σχόλια: