Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2018

"Η φύση της γυναίκας" στίχοι της Αγαθής Δημητρούκα, φίλης στο fb και ποιήτριας (facebook, 25/11/2018)

..............................................................












Αγαθή Δημητρούκα (γ.1958)








Κάνοντας μιαν ανασκαφή στο παρελθόν, βλέπω ότι κάπου κάπου είχα κι εγώ λίγη ευθυμία, λίγο κέφι. "Η φύση της γυναίκας"


Η φύση της γυναίκας

Όλες οι γυναίκες
λάμπουμε στο φως
κι όλοι οι άντρες όλοι, μάτια μου,
απορείτε πώς.


Άλλες με τη φύση
κι άλλες με το νου
έχουμε κερδίσει, μάτια μου,
κόχες τ’ ουρανού. 


Όλες οι γυναίκες
γέρνουμε στη γη
κι όλοι οι άντρες όλοι, μάτια μου,
σκέφτεστε γιατί.


Μάνες για πιο νέους
φίλες για μικρούς
κι αγκαλιές ελέους, μάτια μου,
για μοναχικούς.


Όλες οι γυναίκες
θάλασσες του ναι
κι όλοι οι άντρες όλοι, μάτια μου,
βράχοι του ποτέ.


Θέσεις κι αντιθέσεις
είν’ η αγάπη μας:
σ’ αγαπώ, μ’ αρέσεις, μάτια μου,
όταν μ’ αγαπάς.

Δεν υπάρχουν σχόλια: