Τρίτη 31 Αυγούστου 2021

"ΚΑΘΕ ΠΡΩΙ Σ’ΑΝΑΖΗΤΩ" τραγούδι των "Χειμερινών Κολυμβητών" με τον Αργύρη Μπακιρτζή σε δύο διαφορετικές ερμηνείες...

 ...........................................................



ΚΑΘΕ ΠΡΩΙ Σ’ΑΝΑΖΗΤΩ 


Κάθε πρωί σ’αναζητώ, ολημερίς σε ψάχνω
Και κάθε ηλιοβασίλεμα ρωτώ για σένα πάντα
Κι όλες τις νύχτες μου περνώ με αγωνία και πόνο
Κι όμως ποτέ παράπονο δεν βγάζει η καρδιά μου.
Κι όμως ποτέ παράπονο δεν βγάζει η καρδιά μου
Γιατί είν’ ο πόνος μου γλυκός πού’χω για σένα φως μου
Αγάπη μου είν’ αβάσταχτος του χωρισμού ο πόνος
Σαν το κερί σιγά σιγά το πνεύμα μου θα σβήσει μες στη φλόγα
Άλλη καμιά ποτέ μες στη ζωή το πνεύμα μου δε θ’αδράξει
Κι ούτε ποτέ ζητώ να βρω παρηγοριά κι ανάσα σ’αγάπη άλλη!

Έμμετρη απόδοση του Αργύρη Mπακιρτζή, πεζοτράγουδου του Καΐς Εμπν Μουάζ ή Ματζνούν (τρελός), 1ος αι μ.Χ., (Χίλιες και μία νύχτες, μετ. Κ. Τρικογλίδη, τομ. 1, σ'. 246, εκδ. Ηριδανός). Μουσική Αργύρη Μπακιρτζή. Αυτή η διαφορετική εκδοχή του τραγουδιού για πιάνο και λαούτο έγινε από τον Γιώργο Πατεράκη. Το αρχικό τραγούδι περιλαμβάνεται στον δίσκο των Χειμερινών Κολυμβητών "Το Πέρασμά σου". 

Voice: Argiris Bakirtzis 
Piano: George Paterakis 
Lute: Maria Ploumi 
Sound: Yiannis Skandamis 
Live recording @Athenaeum, 2015





Κι εδώ η πρώτη ερμηνεία από τους "Χειμερινούς Κολυμβητές" και τον Αργύρη Μπακιρτζή



Δεν υπάρχουν σχόλια: