..........................................................
Εισαγωγικό σχόλιο δικό μου: Σήμερα (18/5/2017) κλείνοντας την ενότητα "Τηλεόραση" στο μάθημα της Γλώσσας διάβασα το παρακάτω παραμύθι του Ροντάρι σε παιδιά της Ε' τάξης σε Δημοτικό σχολείο των βορείων προαστείων της Αθήνας. Στα 17 παιδιά που ήσαν παρόντα (δύο έλειπαν), 15 παιδιά ψήφισαν το β' τέλος που προτείνει ο συγγραφέας, μόνο 2 το τρίτο (που προτιμά ο συγγραφέας) και κανένα το πρώτο τέλος. Τα συμπεράσματα δικά σας...
Τζιάννι Ροντάρι
Περιπέτεια με
την τηλεόραση*
|
||||
Τζιάννι
Ροντάρι
(Gianni
Rodari, Ομένια Ιταλίας 1920 - Ρώμη 1980)
Ο μεγαλύτερος
σύγχρονος παραμυθάς που με το έργο του έχει συμβάλει στην ανανέωση της
παγκόσμιας παιδικής λογοτεχνίας. Στοιχεία του ύφους του είναι η φαντασία και
το πρωτότυπο χιούμορ. Στόχος του η δημιουργική διασκέδαση του αναγνώστη, με
την ανάδειξη των κοινωνικών προβλημάτων και τον καυτηριασμό των ανθρώπινων
ελαττωμάτων. Έχει τιμηθεί με το Βραβείο Άντερσεν. Μερικά από τα έργα του: Ο
πλανήτης των χριστουγεννιάτικων δέντρων, Μια φορά κι έναν καιρό σ' έναν πλανήτη
μακρινό, Το βιβλίο με τα λάθη, Παραμύθια απ' το τηλέφωνο, Ένα λεπτό κρεμμύδι.
* Σημείωση: Αντέγραψα το κείμενο του Ροντάρι, τις σημειώσεις, τις ερωτήσεις και τις δραστηριότητες όπως ακριβώς είναι στο "Ανθολόγιο Λογοτεχνικών κειμένων της Ε' και της Στ' Δημοτικού" του ΟΕΔΒ.
|
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου