Κυριακή 16 Αυγούστου 2015

"Το Σκοτάδι των δύο" - Φοίβος Δεληβοριάς (youtube, 19/12/2010)

.........................................................

Το Σκοτάδι των δύο -  

                          Φοίβος  Δεληβοριάς








Το Σκοτάδι των δύο (συμμετέχει η Ρένα Μόρφη)


Στίχοι:  

Δε θα υπήρχες άμα και εγώ
Δε θα υπήρχα άμα το σκοτάδι
Δε θα υπήρχε άμα και εγώ
Δε θα υπήρχα αν το πυκνό σκοτάδι

Δε θα υπήρχες άμα και εγώ
Δε θα υπήρχε το σκοτάδι, άμα δεν υπήρχε το Φως

Κι ότι είπες τότε κι ότι
Είπα τότε δε θα το `χα πει αν
κι ότι είπες τότε κι ότι
είπα δε θα το `χα πει ποτέ αν
και ότι είπες τότε κι ότι
Είπα τότε δε θα λεγόταν αν ήταν λόγια του ενός

Αν… αν… αν... αν...

Κάποιες μέρες ένα κενό έρχεται ξαπλώνει στην καρδιά μου
Κάποιες μέρες έρχομαι εγώ και σε ξεκουράζω εδώ κοντά μου
Κάποιες μέρες ένα κενό θέλει κάτι απ’ την καρδιά μου
Κάτι που δε βρίσκεται εδώ

Αν… αν… αν… αν...

Δεν υπάρχουν σχόλια: