Παρασκευή 14 Αυγούστου 2015

Εορταστικόν και μουσικόν αφιέρωμα εις διπλούν: "Ω, Δέσποινα των λογισμών μου" του Γιώργου Μακρή (youtube 17/3/2011 & 2/8/2010)

............................................................

Ω, Δέσποινα των λογισμών μου

στίχοι - μουσική Γιώργος Μακρής


Ω, Δέσποινα των λογισμών μου
και της καρδιάς τσελεμεντέ
κάνε τους τρόπους σου κουτάλι
και το μυαλό μου εγώ φιδέ.
Να το γευτείς, ω, δέσποινά μου
με των γνωστών σου τις ευχές
και `γω να μνέσκω σαν χαμένος
στων φίλων μου τις συμβουλές.

Ω, Δουλτσινέα μου και φως μου
στων οφθαλμών σου τις ριπές
στέκω δικός σου Δον Κιχώτης
με τραύμα που `ναι διαμπερές.
Με θερμοφόρο προσκεφάλι,
με τις κλειδώσεις μου λυτές
θα με κοιτάς με ματογυάλι
και θα γελάς εσύ που φταις.

Και στης καρδιάς το μαγαζάκι
θα κατεβάσω τα ρολά
κι εκεί θλιμμένος πάω να πέσω
στου Στεναγμού τη γέφυρα.
Με ταχυδρόμο μου το Χάρο
λάβε στερνό χαιρετισμό
κι όταν μιλούν για δολοφόνο
να λες απλά "Δεν είμαι `γώ" !


Εδώ η πρώτη φορά με βίντεο ιστορικού ενδιαφέροντος...





Ανέβηκε στις 17 Μαρ 2011

Στίχοι-μουσική-ερμηνεία: Γιώργος Μακρής.
Α' Αγώνες Ελληνικού Τραγουδιού (Κέρκυρα 1981)

Εδώ στην επεξεργασμένη του μορφή και με βίντεο ενδιαφέροντος εικαστικού...




Ανέβηκε στις 2 Αυγ 2010

Από τους Αγώνες Ελληνικού Τραγουδιού Κέρκυρα 1981.
Με εικαστικά των Man Ray, Hugo Ball, Marcel Duchamp και Tristan Tzara.

Δεν υπάρχουν σχόλια: