Τετάρτη 6 Μαΐου 2015

"Paperback Writer" by The Beatles,1966. (youttube, 20 Ιαν 2008)

......................................................
  

"Paperback Writer" by The Beatles,1966.


Ανέβηκε στις 20 Ιαν 2008

"Paperback Writer" by The Beatles,1966.

Paper back writer (paperback writer)
Dear Sir or Madam, will you read my book?
It took me years to write, will you take a look?
It's based on a novel by a man named Lear
And I need a job, so I want to be a paperback writer,
Paperback writer.

It's the dirty story of a dirty man
And his clinging wife doesn't understand.
His son is working for the Daily Mail,
It's a steady job but he wants to be a paperback writer,
Paperback writer.

Paperback writer (paperback writer)

It's a thousand pages, give or take a few,
I'll be writing more in a week or two.
I can make it longer if you like the style,
I can change it round and I want to be a paperback writer,
Paperback writer.

If you really like it you can have the rights,
It could make a million for you overnight.
If you must return it, you can send it here
But I need a break and I want to be a paperback writer,
Paperback writer.

Paperback writer (paperback writer)

Paperback writer - paperback writer
Paperback writer - paperback writer


PAPERBACK WRITER

Αγαπητέ κύριε ή κυρία θέλετε να διαβάσετε το βιβλίο μου;
Μου πήρε χρόνο να  το γράψω. Θα του ρίξετε μια ματιά;
Είναι βασισμένο σ’ ένα μυθιστόρημα κάποιου ονόματι Λήαρ
και χρειάζομαι μια δουλειά, λοιπόν θέλω να είμαι,
συγγραφεύς βιβλίων τσέπης.

Είναι μια βρόμικη ιστορία για έναν βρόμικο άνθρωπο
που η ανόητη γυναίκα του δεν καταλαβαίνει τίποτα.
Ο γιός του δουλεύει για την «Ντέιλι Μέιλ»
Είναι μια σίγουρη δουλειά, αλλά εγώ θέλω να είμαι,
συγγραφεύς βιβλίων τσέπης.

Είναι χίλιες σελίδες πάνω – κάτω,
θα γράψω περισσότερες σε κανα δυο βδομάδες.
Μπορώ να το κάνω σε πιο πολλές συνέχειες αν σας αρέσει το στυλ,
μπορώ και να τ’ αλλάξω και θέλω να είμαι,
συγγραφεύς βιβλίων τσέπης.

Εάν στ’ αλήθεια σας αρέσει, μπορείτε να έχετε τα συγγραφικά του δικαιώματα
μπορεί να σας αποδώσει ένα εκατομμύριο μόνο σε μια  νύχτα.
Εάν είναι ανάγκη να μου το επιστρέψετε, να το στείλετε σ’ αυτή τη διεύθυνση
Αλλά χρειάζομαι ένα διάλειμμα να ξαποστάσω και θέλω
να είμαι συγγραφεύς βιβλίων τσέπης.
Συγγραφεύς βιβλίων τσέπης.







Δεν υπάρχουν σχόλια: