Σάββατο 19 Ιουλίου 2014

"Συν Αθηνά και χείρα κίνει" ποίημα της Κικής Δημουλά ("ΑΥΓΗ", 10/7/2014)

...........................................................








Κική Δημουλά
(γ.1931)















Συν Αθηνά και χείρα κίνει

Δεν έπρεπε να αφεθώ τόσο πολύ
στης άγνοιάς μου τον ενθουσιώδη 
παρασυρμό

λίγο αν πρόσεχα
πώς με το μάτι ζύγιζε η πείρα
ίσως θα είχα μάθει
σωστά κι εγώ τη μετρική
να υπολογίζω

αντί ν' αφήνω αφύλακτη
ανοιχτή την αμετροέπειά μου
να βρίσκουν άσυλο σ' αυτή
συλλαβές διωγμένες

από άγνωστο ανοικτίρμον 
ποίημα

λίγο μα μην τεμπέλιαζε ο νους μου
και να μην το 'ριχνε στο χύμα

λίγο τραγουδιστά να εξαπατούσανε
τη σοβαρότητα οι στίχοι του

θα 'χε προ πολλού μελοποιηθεί
εκείνο το άγραφο ακόμα όνειρό μου.


                                              ΚΙΚΗ ΔΗΜΟΥΛΑ (1931)

από τη συλλογή "ΤΑ ΕΥΡΕΤΡΑ" 

από το ΠΟΙΗΤΙΚΟ ΑΝΘΟΛΟΓΙΟ της "ΑΥΓΗΣ" (10/7/2014)
με ανθολόγο του Ιουλίου του 2014 τον Πρόδρομο Χ. Μάρκογλου

  

Δεν υπάρχουν σχόλια: