Tρεις μόλις εβδομάδες μετά την επικίνδυνη έκταση που έλαβε ένας εφηβικός καβγάς κατά τη διάρκεια αθλητικού αγώνα στο Εμπορείο της Σαντορίνης, ρατσιστικό αίτημα – συνοδεία απειλών - εκ μέρους κατοίκων του χωριού Καμάρι στο ίδιο νησί οδήγησε σε ακύρωση της μαθητικής παρέλασης για την 28η Οκτωβρίου.
Την απόφαση να μην πραγματοποιηθεί τελικά η μαθητική παρέλαση στο Καμάρι Σαντορίνης έλαβε η διευθύντρια του σχολείου, έπειτα από παρέμβαση κατοίκων που απείλησαν με επεισόδια σε περίπτωση που κρατήσει τη σημαία ο Αλβανός μαθητής που είχε οριστεί σημαιοφόρος.
Η απόφαση να κρατήσει τη σημαία ο αλβανικής καταγωγής μαθητής λήφθηκε έπειτα από κλήρωση λόγω ισοψηφίας 4 παιδιών, 2 Αλβανών και 2 Ελλήνων.
Στο Καμάρι υπάρχει ένας πυρήνας νεοταξιτών, οι οποίοι δηλώνουν και υπογράφουν και τα συνθήματά τους ως «Νέα Τάξη», που δυσφόρησε μπροστά στην απόφαση να είναι σημαιοφόρος ένα παιδί αλβανικής καταγωγής και απείλησαν με επεισόδια σε περίπτωση που πραγματοποιηθεί υπό αυτές τις συνθήκες η παρέλαση. Λόγω των απειλών, μάλιστα, ορισμένοι γονείς επέλεξαν να μην πάνε τα παιδιά τους στην παρέλαση.
Η διευθύντρια του σχολείου ενημέρωσε το τοπικό γραφείο εκπαίδευσης για τς απειλές, το οποίο απάντησε ότι θα ειδοποιηθεί η αστυνομία για να παραστεί στην παρέλαση. Όντως, μικρή αστυνομική δύναμη βρισκόταν σήμερα στο Καμάρι, με δόκιμους αστυνομικούς, οι οποίοι, όπως σημειώνουν κάτοικοι, έχουν εμφανιστεί το τελευταίο διάστημα στο νησί.
Από την πλευρά τους, οι νεοταξίτες ζήτησαν και τη συνδρομή των «αγανακτισμένων» με το αλβανικό στοιχείο Εμποριανών λόγω των πρόσφατων γεγονότων εκεί. Οι κάτοικοι του Εμπορίου, ωστόσο, δεν πήγαν σήμερα στο Καμάρι για να συμπαρασταθούν στους διαμαρτυρόμενους κατοίκους.
Λίγο πριν την έναρξη της παρέλαση, μέλη της ομάδας στάθηκαν στη μέση του δρόμου, δηλώνοντας ότι δεν πρόκειται να επιτρέψουν να γίνει η παρέλαση αν κρατήσει τη σημαία Αλβανός μαθητής. Φοβούμενη επεισόδια, μετά την κατάθεση του στεφάνου, η διευθύντρια αποφάσισε να μη γίνει η παρέλαση και απέσυρε τα παιδιά στο σχολείο.
Ορισμένοι παρευρισκόμενοι αντέδρασαν στην εξέλιξη, μεταξύ των οποίων και η Ειρήνη Κωχ, αδερφή της τραγουδίστριας Μαρίζας Κωχ. Μέχρι εκεί όμως. Εκ μέρους του χωρίου δεν υπήρξε κάποια δυναμική προσπάθεια να μην περάσει το ρατσιστικό αίτημα.
Και το π ο ι ο ήπιο κείμενο αλλά τελείως ανακριβές με τίτλο Ρατσιστικές απειλές στη Σαντορίνη από την ελευθεροτυπία!!!!
Ο ρατσισμός «πάει παντού». Το διαπίστωσε χθες στην παρέλαση στη Σαντορίνη παρέα Αθηναίων επισκεπτών. Οπως μας είπαν, 30 και πλέον Χρυσαυγίτες, μεταξύ αυτών ήταν και 3-4 γυναίκες, έβριζαν χυδαία, ενώ μια ηλικιωμένη όρμησε να βουτήξει τη σημαία από τα χέρια μαθήτριας της ΣΤ' Δημοτικού αλβανικής καταγωγής.
Ηταν το αποκορύφωμα των αντιδράσεων που ξεκίνησαν λίγες μέρες νωρίτερα, όταν ανάμεσα σε τέσσερις αριστούχους μαθητές κληρώθηκε η 12χρονη από την Αλβανία.
Κάποιοι από τους γονείς προειδοποίησαν ότι δεν θα δεχτούν σημαιοφόρο τη συγκεκριμένη μαθήτρια και απειλούσαν ότι «θα της πάρουν τη σημαία από το χέρι», «θα σταματήσουν την παρέλαση» «θα πετάξουν αβγά και γιαούρτια».
Οι δάσκαλοι ζήτησαν να γίνει η παρέλαση υπό την προστασία της Αστυνομίας, αλλά έλαβαν εγγυήσεις από τις τοπικές αρχές ότι δεν θα συμβεί τίποτα.
Τελικά χθες μόλις τελείωσε η δοξολογία και οι δάσκαλοι με τους μαθητές βγήκαν από την εκκλησία οι μαυροντυμένοι Ελληναράδες έβριζαν και έφτυναν τους δασκάλους, ενώ η ηλικιωμένη έκανε επίδειξη φρονημάτων(!). Μετά από αυτά και με το πρόσχημα της βροχής παρέλαση δεν έγινε.
Μ. ΠΙΝ.
Γράφει ο WiShMaSteR
Πως* μπορεί κάποιος δημοσιογράφος να αλλοιώσει γεγονότα και καταστάσεις, να μεταφέρει ανακρίβειες και να καλλιεργήσει εντυπώσεις. Θαυμάστε παραλήρημα οι όψιμοι υπερασπιστές των ανθρώπινων δικαιωμάτων που λιβελογραφούν όντας κλεισμένοι στην γυάλα τους. Λίγη τσίπα βρε αδέκαστοι δικαστές που προσβάλλεται με αυτά που γράφεται ένα ολόκληρο χωριό. Υπαλληλάκια και πολυθεσίτες της εκάστοτε εξουσίας μέσα από τα κομματικά και τα υπουργικά γραφεία τύπου, είστε τα τρωκτικά της δημοκρατίας και τα παράσιτα της Ελλάδας και των ανθρώπων της...
Να πληροφορήσω αρχικά τους αναγνώστες ότι το χωριό Καμαρι της Σανορίνης που αναφέρεται παραπάνω στα κείμενα των δημοσιογράφων παραδοσιακά στηρίζει το Κ.Κ.Ε με μεγάλα ποσοστά και μπορεί ο καθένας εάν ζητήσει αποτελέσματα εκλογικών αναμετρήσεων να το διαπιστώσει. Το λέω αυτό γιατι στιγματίζεται ένα ολόκληρο χωριό κατηγορώντας τους κατοίκους του ως ρατσιστές εφόσον συναίνεσαν στο να μην γίνει παρέλαση και έχει σημασία να δούμε πως γίνεται να συμβαίνουν αυτά τα γεγονότα και πως αν δεν υπήρχε αιτία οι κατά κανόνα «αριστεροί» κάτοικοι του θα τα καταδίκαζαν…
Πρώτα θα πω την προσωπική μου άποψή που είναι η εξής: δεν έχουν καμία δουλειά τα παιδιά του σχολείου να παρελαύνουν σε στρατιωτικό σχηματισμό αλλά επειδή νομίζω πως υπάρχει μερίδα κόσμου που ίσως να ήθελε να δει τα παιδιά του να παρελαύνει θεωρώντας πως με αυτόν τον τρόπο συντηρούν-τιμούν κάποιες μνήμες του έθνους και επειδή ζούμε σε μια «δημοκρατική κοινωνία» (εδώ γελάμε) η συμμετοχή στις παρελάσεις θα έπρεπε να είναι προαιρετική και όχι κατά τύποις προαιρετική όπως είναι.
Πάμε λοιπόν να δούμε τα γεγονότα που ουδεμία σχέση έχουν με τα γραφόμενα του συντάκτη του άρθρου του tvxs γιατί πρόκειται πραγματικά για ένα κατάπτυστο και άθλιο κείμενο… αλλά και της ελευθεροτυπίας που χαρακτηρίζει ως χρυσαυγίτες ανθρώπους που γνωρίζω προσωπικά και ουδεμία σχέση έχουν με το χώρο και μιλάει για απειλές που δεν υπήρξαν…
Όντας βρισκόμενος λοιπόν στην πηγή των γεγονότων παραθέτω τα παρακάτω:
1) Ουδέποτε απειλήθηκε κανείς κάτοικος Αλβανικής καταγωγής στο Καμάρι και ουδέποτε απειλήθηκαν επεισόδια εξ΄ αιτίας του γεγονότος.
2) Ουδέποτε ζητήθηκε η συνδρομή κατοίκων άλλου χωριού και ποιανού εγκεφάλου δημιούργημα είναι αυτός ο προσδιορισμός "νεοταξίτες"...
3) Ο πατέρας του παιδιού Αλβανικής καταγωγής προς τιμή του δεν επιθυμούσε να σηκώσει το παιδί του τη σημαία εάν υπήρχαν διαφωνίες από γηγενής κατοίκους καθώς τους δήλωσε ότι καταλαβαίνει για π ι ο λόγο αντιδρούν.
4) Οι διαμαρτυρόμενοι κάτοικοι αρχικά και λανθασμένα κατηγόρησαν την δασκάλα για μη εφαρμογή της Παράγραφου 11 του άρθρου 13 του Π.Δ. 201/1998 (ΦΕΚ 161 τ. Α') που λέει ότι επιλέγονται οι μαθητές που έχουν συγκεντρώσει το μεγαλύτερο γενικό μέσο όρο βαθμολογίας, υπολογιζομένου και του κλασματικού του μέρους, υποστηρίζοντας ότι το κλασματικό μέρος Έλληνα μαθητή ήταν μεγαλύτερο από αυτό του Αλβανού μαθητή. Η δασκάλα όμως σωστά ερμήνευσε το νόμο γιατί μιλάει για άθροισμα συνολικής βαθμολογίας.
5) Οι διαμαρτυρόμενοι κάτοικοι εναντιώθηκαν λοιπόν στην ουσία στο να σηκώσει Αλβανός ένα σύμβολο που το θεωρούν εκείνοι ιερό και τόνισαν αυτό που θα έπρεπε η Ελληνική πολιτεία να έχει επιλύσει ώστε να αποφεύγονται προβλήματα και εντάσεις, ότι η σημαία δεν είναι έπαθλο και ότι ο σταυρός στη σημαία έχει ιδιαίτερο νόημα (για πλήθος κόσμου έχει ιδιαίτερο νόημα συμφωνούμε ή διαφωνούμε). Οι διαμαρτυρόμενοι κάτοικοι δεν τα έβαλαν με τους Αλβανούς κατοίκους και δη με το παιδάκι που ουδεμία ευθύνη φέρει και είναι το θύμα της υπόθεσης. Μεταφέροντας τα ακριβή λόγια τους: «τη σημαία πρέπει να νιώθει τιμή αυτός που τη σηκώνει και όχι να τιμάει αυτόν που τη σηκώνει»
6) Δεν είναι δυνατόν να χαρακτηρίζεται κατευθείαν ως ρατσισμός η έκφραση της Ελληνικότητας των κατοίκων ενός τόπου που βλέπει σιγά σιγά να αλλοιώνονται οι συνεκτικοί δεσμοί με την έννοια της πατρίδας στα παιδιά του. Όταν σε μια τάξη τα 4/5 των μαθητών είναι αλλοδαποί ο γηγενής πληθυσμός αμφιβάλλει για την ποιότητα της εκπαίδευσης που παρέχεται. Τέτοιες ενέργειες αντιδραστικές και αγανάκτησης τις προκαλεί η απουσία μεταναστευτικής πολιτικής και η απουσία πολιτικής γενικότερα και το συναίσθημα του φόβου που καλλιεργείται στον Έλληνα πολίτη όταν γνωρίζει ότι τουλάχιστον οι μισοί από τους μετανάστες βρίσκονται παράνομα στον τόπο του, δεν έχουν ελεγχτεί από πουθενά και μπορεί να είναι εγκληματικά στοιχεία. Προκαλώ λοιπόν το συντάκτη του άρθρου να επισκεφθεί το χωριό Καμάρι τους χειμερινούς μήνες για να αισθανθεί περνώντας από κάποιες γειτονιές ότι δεν βρίσκεται σε ένα χωριό της Ελλάδας αλλά της Αλβανίας… Προκαλώ το συντάκτη του άρθρου να φέρει το παιδί του να μάθει γράμματα σε ένα σχολείο που σε αρκετές τάξεις κατά τα 4/5 η μητρική γλώσσα των μαθητών δεν είναι η Ελληνική με ότι συνεπάγεται αυτό για την ποιότητα της εκπαίδευσης που παρέχεται. Προκαλώ τους συντάκτες των άρθρων να έρθουν να μιλήσουν με αυτούς που αποκαλούν φασίστες και χρυσαυγίτες για να καταλάβουν ότι ουδεμία σχέση έχουν με το χώρο…
7) Συνεχίζουμε με τα γεγονότα… Ο παπάς του χωριού λοιπόν κατά την δοξολογία και πριν την κατάθεση στεφάνου είπε ότι εντός του χώρου της εκκλησίας δεν επιτρέπεται η παρουσία αβάπτιστων και μη χριστιανών και ότι αυτό οι δάσκαλοι οφείλουν να το γνωρίζουν. Παραβρέθηκε για λίγο στην καταθεση στεφάνου και επέστρεψε στην εκκλησία οπου αφου ακυρώθηκε η παρέλαση αρκετοί κάτοικοι του χωριού εντός του χώρου της εκκλησίας έψαλαν τον Εθνικό ύμνο δακρυσμένοι. Ας τους κατηγορήσουμε όλους ως φασίστες , απορώ πως διέφυγε το γεγονός στους δημοσιογράφους …
8) Μεγάλο μέρος των κάτοικων του Καμαρίου είναι όντως ενοχλημένο από συμπεριφορές ατόμων Αλβανικής καταγωγής συγκεκριμένα και όχι με τους μετανάστες γενικά καθώς έχουν γίνει πρωτόγνωρα πράγματα στον τόπο του. Βγήκε μαχαίρι σε ώρα ποδοσφαιρικού αγώνα από Αλβανό, βλέπει διαρκώς νέους Αλβανούς να εγκαθίστανται στο χωριό η πλειονότητα των οποίων δεν έχει άδεια παραμονής, απειλήθηκε πρόσφατα συμπολίτης μας με όπλο από Αλβανό επειδή απαίτησε να κάνουν ησυχία έξω από το ξενοδοχείο του, βιάστηκε κοπέλα, σκότωσαν μετανάστη Πακιστανικής καταγωγής γιατί προσφέρθηκε με χαμηλότερο μεροκάματο και άλλα πολλά γεγονότα.
9) Ας πάψουμε να κλείνουμε τα μάτια σε υπαρκτά προβλήματα των τοπικών κοινωνιών και να βγάζουμε φιρμάνια περί ρατσισμού από τους καναπέδες μας. Ας αναζητήσουμε τις ευθύνες της πολιτείας και τις αιτίες που δυστυχώς ο Έλληνας πολίτης θεωρεί τον εαυτό του απροστάτευτο και αναγκάζεται να διαμαρτυρηθεί ίσως μερικές φορές λίγο ακραία . Ας κατανοήσει η πολιτεία ότι εξαιτίας της αδυναμίας της να διαχειριστεί ορθολογικά τους μετανάστες συνήθως τα εξιλαστήρια θύματα αντιδράσεων είναι οι πραγματικά νόμιμοι μετανάστες που έχουν κάθε δικαίωμα να διαμαρτυρηθούν εφόσον αδικούνται και οι Έλληνες πολίτες που νιώθουν ανυπεράσπιστοι στην ίδια τους την πατρίδα. Όλοι όσοι συμμετείχαν σε αυτή την διαμαρτυρία τόνιζαν ότι δεν τους φταίει σε τίποτα το παιδάκι αλλά η πολιτεία που δεν έχει φροντίσει να επιλύσει αυτά τα ζητήματα με βάση το λαϊκό αίσθημα.
10) Για να μην προλάβει με κατηγορήσει ο οποιοσδήποτε ή ο όποιος συντάκτης του άρθρου για φασίστα ή ρατσιστή να του πώ ότι ανήκω στο χώρο της αριστεράς και ότι εχθές έδωσα μια ντουλάπα ρούχα σε μετανάστες που μένουν δίπλα από το σπίτι μου και δεν έχουν την πολυτέλεια τα λίγα που βγάζουν να τα διαθέτουν για ένδυση…
Συστρατεύομαι με τον Έλληνα και το μετανάστη στις διεκδικήσεις του ενάντια στο ανάλγητο κράτος. Δεν μας φταίει ο Άνθρωπος μετανάστης, οι πολιτικές μας φταίνε και εσείς οι δημοσιογράφοι που ως εξυπηρετητές αυτού του φαύλου συστήματος αντί να εντοπίσετε τη ρίζα του προβλήματος εξαντλήστε σε επικίνδυνες ανακρίβειες που οξύνουν τα πνεύματα…
Normal 0 false false false MicrosoftInternetExplorer4 πηγή:WiShMaSteR
Πρώτα μια διευκρίνιση: Η γραμματοσειρά με τα κόκκινα γράμματα αφορούν τα δημοσιεύματα του TVXS και της "Ελευθεροτυπίας". Τα μπλε, τα σχόλια του WiShMaSteR. Τα μοβ που διαβάζετε τώρα είναι το χρώμα του δικού μου σχολίου...
Α, και κάτι για τον "σύντροφο" WishMaster: Η ιδεολογία σύντροφε έχει σχέση με αυτό που συμβαίνει αντικειμενικά, που υπάρχει έτσι κι αλλιώς καθώς παράγει αντικειμενικά αποτελέσματα ανεξάρτητα απ' αυτά που δηλώνουμε ότι πιστεύουμε. Αν η στάση μας, τα λόγια μας και τα έργα μας είναι χ ιδεολογικά, ακόμα κι αν διακηρύττουμε ότι είναι ψ, δεν παύουν να παράγουν χ αποτελέσματα. Έτσι, μπας και ξεπεράσουμε τις αντιφάσεις που καμιά φορά η ζωή μας δημιουργεί. Και ο νοών νοείτω...
Χαιρετισμούς συμπαράστασης στο κορίτσι της σημαίας, στον μπαμπά του και στην διευθύντρια του σχολείου που μαθαίνει ελληνικά σε ελληνόπουλα και ξενάκια, που, φαντάζομαι, παίζουν στο διάλειμμα μαζί αγαπημένα χωρίς το δηλητήριο της διάκρισης αν κρατάνε τη σημαία ή όχι στην παρέλαση...
*: Προσοχή στην ορθογραφία, σύντροφε! Λίγα τα λάθη (τα υπογραμμισμένα), αλλά μιας και υπερασπιζόμαστε ό,τι ελληνικόν, καλό είναι να γράφουμε σωστά τη γλώσσα μας!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου