Κυριακή 24 Οκτωβρίου 2010

Για τον πατέρα που έφυγε τέτοιες μέρες πριν 23 χρόνια...



ΦΩΤΗΣ (ένα τραγούδι για τον πατέρα μου)


Θα 'ρθω κάποια μέρα απ' το γραφείο
Να σε πάρω απ' τη δουλειά
Να πάμε βόλτα στο Θησείο
Στην αρχαία αγορά
Να μου πάρεις ένα γλυφιτζούρι
Και να δούμε το Σαμψών
Να ματώνεται στην πέτρα
Της ζωής των αλλονών.


Θα αγοράσεις το "ΑΝΤΙ" ή "ΤΑ ΝΕΑ"
Θα μυρίζεις άφτερ σέιβ
Θα σε ρωτάω για το Θησέα
Και θα προσπαθώ να σε 
Πείσω να μου πάρεις πακοτίνια
Και θα σου βαράω μπουνιές
Και θα σε φωνάζω Φώτη
Κι εσύ Φοίβο θα με λες.


Κι ύστερα θα γίνω εικοσιένα
Κι εσύ σαρανταεννιά
Τα Μίκυ Μάους μου σκισμένα
Τα "ΑΝΤΙ" σου σε κουτιά
Θ' αποφεύγω να σε δω στα μάτια
Θα μου μάθεις να οδηγώ
Να πηγαίνω με τετάρτη
Προς το στρατιωτικό.


Δε νομίζω πως θα καταφέρω 
Να σε πω ποτέ μπαμπά
Ούτε να σου δείξω όσα ξέρω  
Κι όσα νιώθω στην καρδιά
Μα όταν κάποια μέρα στο Θησείο
Θα βγάζω βόλτα έναν μικρό
Θα με αποκαλέσει Φοίβο
Κι εγώ Φώτη θα τον πω.


  

Δεν υπάρχουν σχόλια: