Πέμπτη 23 Μαΐου 2019

"Ανάθεμα τον αίτιο" (Λέσβος) (youtube, 19 Απρ 2018)

................................................................


 Ανάθεμα τον αίτιο | Λέσβος


(youtube, 19 Απρ 2018)

Στίχοι: Παραδοσιακό 
Μουσική: Παραδοσιακό 
Περιοχή: Λέσβος 
 
Ανάθεμα τον αίτιο 
Κι ας το `χει αμαρτία (2) 
Να χωριστούμε αγάπη μου 
Χωρίς καμιά αιτία (2) 
 
Συ μπαξές κι εγω φυντάνι 
Να σ’ απαρνηθώ δεν κάνει 
 
Αγάπα με πουλάκι μου 
Όπως μ’ αγαπάς πρώτα (2) 
Τα ξένα λόγια μην ακούς 
Μον’ την καρδιά μου ρώτα (2) 
 
Σάλτα κι άρπα με απ’ το κύμα 
μην πνιγώ κι έχεις το κρίμα 
 
Χελιδονάκι θα γίνω 
να πέσω στην αυλή σου (2) 
Να κάνω πως επέθανα 
Για να γενώ δική σου (2) 
 
Κλαίει η καρδιά μ’ και δε μερώνει 
Σαν της ερημιάς τ’ αηδόνι 
 
Σάλτα κι άρπα με απ’ το κύμα 
μην πνιγώ κι έχεις το κρίμα 
Συ μπαξές κι εγω φυντάνι 
Να σ’ απαρνηθώ δεν κάνει _ 
 
 Ελένη Ζαχοπούλου | Φωνή Φάνης Ζαχόπουλος | Κιθάρα, Φωνή Γιώργος Κοντοχριστόπουλος | Μπουζούκι Σεμέλη Κωστούρου | Τσέλο




Δεν υπάρχουν σχόλια: