Τρίτη 3 Νοεμβρίου 2015

"17 + 1 θέσεις για το μείζον θέμα : Γενοκτονία ή Εθνοκάθαρση το Ποντιακόν Ζήτημα;..." Από τη φίλη στο fb Sofia Lampiki (facebook, 3/11/2015)

..............................................................



 "17 + 1 θέσεις για το μείζον θέμα : Γενοκτονία ή Εθνοκάθαρση το Ποντιακόν Ζήτημα;..." Από τη φίλη στο fb Sofia Lampiki (facebook, 3/11/2015)




Α. Τον όρο τζινοσάιντ (και κατ' αναλογία ο δημιουργούμενος ελληνικός γενοκτονία) διετύπωσε πρώτος ο Πολωνός δικηγόρος Raphael Lemkin (Λέμκιν) το 1944 λίγο πριν από τη Δίκη της Νυρεμβέργης, κατά των πρωταιτίων της εξολόθρευσης των Εβραίων από το ναζισμό και σημαίνει την μαζική συστηματική, με βίαια ως επί το πλείστον μέσα, επιδιωκόμενη εξόντωση ολόκληρης φυλής ή τμήματος αυτής σε ορισμένο τόπο.

Η εθνοκάθαρση, δηλαδή η εθνική εκκαθάριση ή κάθαρση, δηλώνει τη μαζική εκδίωξη των μελών μιας εθνότητας από μια περιοχή ή/και τον αφανισμό τους, με σκοπό συνήθως τη βίαιη εξασφάλιση πληθυσμιακής ομοιογένειας σε μια γεωγραφική περιοχή για γεωπολιτικούς σκοπούς.Αφανισμός δλδ με στόχο την διαβόητη "εθνική καθαρότητα".

Η διαφορά τους έγκειται κυρίως στο Διεθνές Δίκαιο.
Η γενοκτονία συνιστά συγκεκριμένο έγκλημα του διεθνούς (ποινικού) δικαίου, ο όρος εθνοκάθαρση είναι ευρύτερος και χρησιμοποιείται ως γενική ονομασία για να περιγράψει ένα σύνολο εγκλημάτων πολέμου, τα εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας, αλλά και το ίδιο το έγκλημα της γενοκτονίας. Με άλλα λόγια, ο όρος εθνοκάθαρση δεν έχει λάβει ρητή νομική αναγνώριση, αν και επιμέρους στοιχεία της πρακτικής αυτής ορίζονται και τιμωρούνται από το διεθνές ή το εθνικό Δίκαιο.

Φαγωθείτε τώρα.

Β. Δεν ξέρω τί πιστεύει ο Φίλης για το Ποντιακό αλλά εμάς στο σχολείο μας λείπουν ακόμα καθηγητές και βιβλία.

Γ. Όταν, σ αυτή τη χώρα, καταλάβουμε τη διαφορά ανάμεσα στον εθνικισμό και τον εθνισμό ή πατριωτισμό, πιάνουμε και τον όρο εθνοκάθαρση.
Άστε το για την ώρα.

Δ. Πάντως αυτό που γίνεται με τα μνημόνια λέγεται γενοκτονία καθότι δε θέλουν να μας εθνοκαθάρουν αλλά να μας στείλουν όλους στο τάφο.

Ε. Μετά το Ποντιακό βάλτε το Φίλη να επιλύσει και το ζήτημα της Β. Ηπείρου και κανονικό πρόγραμμα στα σχολεία θα χουμε κατά το Πάσχα.

ΣΤ. Ένα εχω να πω.
Στην Ελλάδα όλα τα Ιστορικά ζητήματα εξετάζονται εν θερμώ και ευκαιριακά.
Μόλις περάσει η επικοινωνιακή μπουρδολογία, τα ξεχνούν όλοι.
Η Ιστορία θέλει κόπο και μελέτη.
Τίποτα δεν είναι δεδομένο.
Αυτό και μόνο.

Ζ. Πάντως και ο Εθνάρχης Βενιζέλος οπαδός της "εθνικής καθαρότητας" ήταν.
Γι αυτό εξάλλου υπέγραψε με την Τουρκία την καταφανώς παράνομη σύμφωνα με το Διεθνές Δίκαιο συμφωνία για την ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ανταλλαγή πληθυσμών.

Η. Να, εκεί που θα καθόμαστε σε κάνα εξάμηνο σε χαρτοκιβώτιο κάτω απ τη γέφυρα ή σε κάνα μπουντρούμι για χρέη θα αναλύουμε τις έννοιες γενοκτονία και εθνοκάθαρση.

Θ'. "Με ποιο επιστημονικό δικαίωμα μιλά ο Φίλης;"
το Φίλη τον έχω χεσμένο αλλά αν εξέφραζαν άποψη για τα ιστορικά γεγονότα μόνο οι ιστορικοί τί ανακατεύεται κάθε φορά ΟΛΟ το πόπολο όταν κυκλοφορεί καινούργιο βιβλίο Ιστορίας στο σχολείο;
Κανείς δε θα πρεπε να εκφράζει άποψη αν δεν είχε πτυχίο ιστορικού.
Προσέχετε να αποδομείτε με λογική αλλιώς γίνεται μπούμερανγκ.

Ι.' Και τώρα,την σκυτάλη απ τα σόσιαλ μήντια, αναλαμβάνουν οι επόμενοι έγκριτοι γενοκτονολόγοι και εθνοκαθάρσιοι πολιτικοί και δημοσιογράφοι.
Η ξεφτίλα θα ολοκληρωθεί μέσα σ ένα βροντερό γέλιο.
Ελλάδα, η χώρα που μπορεί να ξεφτιλίσει τη σφαγή χιλιάδων ανθρώπων ενώ πλακώνεται αν είναι γενοκτονία ή εθνοκάθαρση, χωρίς να μπορεί να ορίσει ρητά ούτε τον ένα όρο,ούτε τον άλλον.
Συνεχίστε.
Σας παρακολουθώ με ένα σαρκαστικό μειδίαμα πλήρους αηδίας.

ΙΑ’. Αρνητικά σχολίασε τις δηλώσεις Φίλη και ο γνωστός τραγουδιστής Αντώνης Ρέμος.

Το τσίρκο σε πλήρη δραστηριοποίηση.
Περάστε κόσμε.

ΙΒ'. Θα φάτε το Φίλη και βλέπω τη Ξουλίδου Υπουργό Παιδείας.
Και μετά θα τρέχουμε στον όσιο Έλβις του Λας Βέγκας που είδε σε όραμα να προσκυνήσουμε.



ΙΓ’. - Αλέξη τί σκατά να πω στου Χατζηνικολάου; θα με ρωτήσουν για τα κενά, για τα βιβλία, για την απαλλαγή απ τα Θρησκευτικά, για τα δίδακτρα σε σχολεία και πανεπιστήμια, για το κόψιμο της χρηματοδοτησης σε όλα τα σχολεία και τα Πανεπιστήμια, τί να πω;

-Μη σκας, θα βάλω το Νίκο να σε ρωτήσει για τους Πόντιους, πες ό,τι σου κατέβει να γίνει ντόρος και μετά εγώ θα πάρω αποστάσεις. Ποιος θα θυμάται μετά τα ερωτήματα που τσούζουν;

ΙΔ.' Εσείς που ουρλιάζετε για γενοκτονία, σας έχω κάτι νέα.
Και στην ΕΕ θα μπει η Τουρκία και το Αιγαίο μοιράστηκε.
Συνεχίστε να τσιρίζετε.

ΙΕ'. Ο Κασιδιάρης που δεν αναγνωρίζει τη γενοκτονία των Εβραίων θα μηνύσει το Φίλη επειδή δεν αναγνωρίζει τη γενοκτονία των Ποντίων.

ΙΣΤ’. Μήπως και σας παρηγορήσω...
δεν έχασε κάτι η χώρα απ’ τις δηλώσεις Φίλη.
Αποικία ήταν και χτες χωρίς δικαίωμα νομοθέτησης και ανθρωπίνων δικαιωμάτων, χωρίς εθνική κυριαρχία, το ίδιο είναι και σήμερα.

ΙΖ’. Ο Τσίπρας ζήτησε απ το Φίλη να παίξει τη μπάλα καθυστέρηση στο κόρνερ κι αυτός τη πέταξε έξω απ το γήπεδο.
Να,τώρα έχουν βγει όλοι απέξω,ψαχνουν τη μπάλα,και μέσα παίζεται παιχνίδι που δεν το βλέπει κανείς.
Δεν ασχολούμαι άλλο.
Μέχρι αύριο τέτοια ώρα θα το χετε ξεχάσει ολοι το Ποντιακό.



ΙΗ’. Καληνυχτίζοντας να σας πω ότι η Ιστορία δεν είναι στατική, αλλάζει.
Δεν αλλάζει όμως επειδή κάποιοι την ξαναγράφουν κατά το δοκούν.
Αλλάζει όταν βρίσκονται νέα ιστορικά τεκμήρια και στοιχεία που αλλάζουν τα αίτια ή τις αφορμές των συμβάντων.
Για δε, τα αρχαία χρόνια, η ανασκαφική σκαπάνη μπορεί να αποκαλύψει στοιχεία που αλλάζουν και ιστορικά γεγονότα βέβαια μέχρι τη στιγμή της ανασκαφικής ανακάλυψης.
Απ την άλλη, βέβαια, αλλάζει και η θεώρηση της Ιστορίας ενώ αυτά καθεαυτά τα ιστορικά γεγονότα παραμένουν ίδια.
Αλλάζει η θεώρηση όσο απομακρυνόμαστε χρονικά απ το συμβάν και το βλέπουμε χωρίς άμεση συναισθηματική εμπλοκή.
Πχ μελετούμε τους Περσικούς Πολέμους χωρίς συναισθηματική εμπλοκή με το σήμερα και δεν θεωρούμε εχθρούς μας τους σημερινούς Ιρανούς, άσε που κι εμείς δεν έχουμε σχέση, συγγένεια αίματος, με τους Έλληνες του τότε.
Ατυχώς η συναισθηματική εμπλοκή δεν σε αφήνει να δεις με καθαρή ματιά την Ιστορία.
Και αν την εμπλέξεις και με τα πολιτικά του σήμερα;
Χέσε μέσα.
Γειά σας.








Δεν υπάρχουν σχόλια: