Πέμπτη 13 Ιουνίου 2019

"Ο Τζώνης ο Μπόγιας" (Νίκος Γκάτσος - Μάνος Χατζιδάκις) (youtube, 19.12.2009) και άλλες δύο ερμηνείες ενός "σκοτεινού" τραγουδιού.

..............................................................



Ο Τζώνης ο μπόγιας
  
Ο Τζώνης είμαι ο μπόγιας  
χάϊχο χάϊχο  
τους φίλους μου έχω σφάξει  
χάϊχο χάϊχο.
  Αγόρασα πιστόλι από παλιό φονιά  
και πήγα στ΄ Αργοστόλι και στην Κεφαλονιά.
Γελούσε η πολιτεία στην ήσυχη βραδιά  
και στη μικρή πλατεία φωνάζαν τα παιδιά. 

Ο Τζώνης είμαι ο μπόγιας
χάϊχο χάϊχο  
τ΄ αδέλφια μου έχω σφάξει  
χάϊχο χάϊχο.

Δε με κεράσαν ούζο δε μου ΄δωσαν κρασί
τότε άρχισα να σκούζω και μ΄ άκουσες κι εσύ.
Κουβέντες δεν σηκώνω δεν παίρνω διαταγές  
το σπίτι μου κλειδώνω κι αρχίζω τις σφαγές.


Ο Τζώνης είμαι ο μπόγιας
χάϊχο χάϊχο
τη μάνα μου έχω σφάξει
χάϊχο χάϊχο.



1."Ο Τζώνης ο Μπόγιας"


19 Δεκ 2009

Από την ενότητα ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ του δίσκου "ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ - ΑΠΟΨΕ ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΑΖΟΥΜΕ" του Μάνου Χατζιδάκι, σε στίχους Νίκου Γκάτσου. Ερμηνεύει ο Γιώργος Ρωμανός.






2. Ο Τζώνης ο μπόγιας. Κατερίνα Φωτεινάκη - Στάμος Σέμσης


(youtube, 3 Αυγ 2013)

 Ο Τζώνης ο μπόγιας (στίχοι : Νίκος Γκάτσος, μουσική : Μάνος Χατζιδάκις) απόσπασμα από αφιέρωμα στο συνθέτη στην πόλη Lutry της Ελβετίας Μάιος 2013, Κατερίνα Φωτεινάκη, Στάμος Σέμσης






 3."Ο Τζώνης ο Μπόγιας"

 Από τον Χώρο Τέχνης "Ιδιόμελο" 9.6.2019. Από την εκδήλωση "Το τρένο των τρελών" από την ομάδα "Αλληλέγγυες Νότες". Στο πιάνο η Γεωργία Δεληγιαννοπούλου. Ερμηνεύει ο Μανώλης Γιούργος.


https://www.facebook.com/EINNAAR/videos/10217746717512241/

Δεν υπάρχουν σχόλια: