Τρίτη 8 Νοεμβρίου 2016

"Πνευματικοί" άνθρωποι σε δημόσια αξιώματα...

......................................................

 "Πνευματικοί" άνθρωποι σε δημόσια αξιώματα...






Μια μικρή ιστορία με σημασία,  απ' τα παλιά, στα 1983. Γραφείο καθηγητή του εν Αθήνησι. Ο καθηγητής δέχεται υποψήφιο μεταπτυχιακό φοιτητή της έδρας του για να κουβεντιάσουν το θέμα του μεταπτυχιακού κλπ. Κουβεντιάζουν τα προκαταρκτικά.

   Χτυπάει το τηλέφωνο.

   Ακολουθεί ο εξής διάλογος: ΚΑΘ. - Καλησπέρα συνάδελφε, τι κάνεις; ΤΗΛ.: .... ΚΑΘ.: - Να, έχω ραντεβού με κάποιον κύριο εδώ, υποψήφιο μεταπτυχιακό. ΤΗΛ: ... ΚΑΘ.: Όχι, όχι δεν με καθυστερείς, πες μου ΤΗΛ.: ... ΚΑΘ.: Πού το άκουσες αυτό; Από ποιον το πληροφορήθηκες;... ΤΗΛ.:... ΚΑΘ.: Το διαψεύδω κατηγορηματικά. Το ξέρεις ότι δεν μ' ενδιαφέρουν οι δημόσιες θέσεις και τα αξιώματα. ΤΗΛ.:... ΚΑΘ.: Μην επιμένεις. Το ξέρεις πολύ καλά ότι είμαι αφοσιωμένος στα διδακτικά μου καθήκοντα και στους φοιτητές μου. ΤΗΛ.:... ΚΑΘ.: Βεβαίως, και είναι έτσι, όπως σου τα λέω. ΤΗΛ.:… ΚΑΘ.:  Εντάξει, εντάξει, μη μου ζητάς συγγνώμη, άνθρωποι είμαστε. Χάρηκα πάντως που σ’ άκουσα. Ναι, ναι θα τα πούμε στην ημερίδα για τα Μ.Μ.Ε.. Έλα, γεια σου τώρα, τα λέμε.

   Ο καθηγητής κλείνει το τηλέφωνο. Γυρίζει προς τον υποψήφιο μεταπτυχιακό φοιτητή που περίμενε υπομονετικά όλη αυτήν την ώρα. Του λέει:

   -Μπορείς να μου πεις, συνάδελφε, από πού στο διάολο μάθανε ότι θα γίνω πρόεδρος του Δ.Σ. της ΕΡΤ;

   Εμβρόντητος ο φοιτητής. ΚΑΘ.: – Τελικά, σ’ αυτή τη χώρα τίποτα δεν μπορεί να μείνει κρυφό. Για πες μου, τώρα, ποιο είναι το θέμα της εργασίας που θέλεις να κάνεις;…

   Κουβέντιασαν αρκετή ώρα. Τον παρέπεμψε στη βοηθό του για το επόμενο ραντεβού. Δώσανε τα χέρια κι ο φοιτητής απεχώρησε. Βγήκε στην Ιπποκράτους. Αναρωτιόταν μήπως όλο αυτό το σκηνικό έγινε για τον αντίθετο ακριβώς λόγο. Να βγει και να αναγγείλει στον οιονδήποτε ότι ο τάδε κ. καθηγητής θα είναι εντός των ημερών πρόεδρος στην ΕΡΤ. Ωστόσο δεν το είπε σε κανέναν. Μετά από 2-3 μέρες ανακοινώθηκε από την τότε κυβέρνηση ο διορισμός του καθηγητή ως πρόεδρος στο Δ.Σ. της ΕΡΤ. Ο φοιτητής δεν ξαναφάνηκε από το γραφείο του κ. καθηγητή. Δεν τον ενδιέφερε το μεταπτυχιακό. Παράταση της αναβολής της στράτευσής του ήθελε να εξασφαλίσει. Σ’ ένα χρόνο πήγε φαντάρος…

Δεν υπάρχουν σχόλια: