Παρασκευή 8 Μαρτίου 2024

"Ελεύθερη ένωση" ποίηση Αndre Robert Breton (απόσπασμα) μετάφραση Νάνος Βαλαωρίτης - από τη φίλη στο fb Emmanouela Konstandarou (facebook, 8.3.2024)

 ...............................................................



Ελεύθερη ένωση


H γυναίκα μου με γοφούς μικρού πλοίου
Η γυναίκα μου με γοφούς πολυελαίους
Και με μίσχους φτερών άσπρου παγωνιου
Και ζυγαριάς ανευαισθητης
Η γυναίκα μου με γλουτούς από άμμο πέτρα και αμίαντο
Ή γυναίκα μου με γλουτούς ράχης κύκνου
Η γυναίκα μου με γλουτούς της άνοιξης
Με αιδοίο γλαδιολας
Η γυναίκα μου με αιδοίο φλέβας χρυσού κι ορνιθορυγχου
Η γυναίκα μου με αιδοίο φύκια και καραμέλες του παλιού καιρού
Η γυναίκα μου με αιδοίο καθρέφτη
Η γυναίκα μου με τα μάτια της γεμάτα δάκρυα
Με μάτια μενεξεδιας πανοπλίας και μαγνητισμενης βελόνας
Η γυναίκα μου με μάτια σαβάνας
Η γυναίκα μου με μάτια νερού για να πίνεις στη φυλακή
Η γυναίκα μου με μάτια του ξύλου πάντα κάτω από τον πέλεκυ
Με μάτια στο ύψος του νερού στο ύψος του αέρα της γης και της φωτιάς.


Αndre Robert Breton
(απόσπασμα)


μετάφραση Νάνος Βαλαωρίτης




Δεν υπάρχουν σχόλια: