Τετάρτη 12 Αυγούστου 2020

Τρία τραγούδια με στίχους του Ντίνου Χριστιανόπουλου (1931-2020)

..............................................................







Ντίνος Χριστιανόπουλος (1931-2020)





Το Μουτράκι

στίχοι: Ντίνος Χριστιανόπουλος, μουσική: Γιώργος Φιλιππάκης, τραγούδι: Νένα Βενετσάνου, πιάνο: Θόδωρος Κοτεπάνος, Χάνομαι γιατί Ρεμβάζω: "Ένα Ευχαριστώ".

Τί άνθρωπος είσαι εσύ, τί σκοτεινό μουτράκι 
έλπισα στην αγάπη σου μα βγήκες κουμασάκι. 
Δε σου γουστάρουν τα φιλιά, δεν αγαπάς τα χάδια 
έχεις μια κρύα αγκαλιά κι είν' η καρδιά σου άδεια. 
Δε θες να πάμε σινεμά, δε θέλεις ταβερνάκι 
τα λόγια σου είναι ωμά το βλέμμα σου φαρμάκι. 
Είμαι για σένα κουμπαράς που θέλεις να τον σπάσεις 
και μόλις πέσει ο παράς γυρεύεις να το σκάσεις.






Τα παλιά μου ιδανικά

Ερμηνεία: Δημήτρης Νικολούδης 
Στίχοι, Μουσική: Ντίνος Χριστιανόπουλος
Από τον δίσκο του Ντίνου Χριστιανόπουλου "Το αιώνιο παράπονο" (Ανατολή, 1994)




Απόψε πάλι μοναξιά 
πλακώνει την ψυχή μου 
στα σκοτεινά στα ανύποπτα 
με σπρώχνει το κορμί μου 

Και τα παλιά μου ιδανικά 
που τα 'χω προδομένα 
μ' αναστατώνουν μυστικά 
και μου μιλούν για σένα 

Απόψε πάλι η αγάπη μας 
ζωντάνεψε μπροστά μου 
για να μου κάνει πιο πικρή 
τη μαύρη συμφορά μου


ΕΓΝΑΤΙΑ


Ερμηνεία: Δημήτρης Νικολούδης 
Στίχοι, Μουσική: Ντίνος Χριστιανόπουλος 

Από τον δίσκο του Ντίνου Χριστιανόπουλου "Το αιώνιο παράπονο" (Ανατολή, 1994)


Με τσάκισε κι απόψε η Εγνατία
Απάνω-κάτω ώρες να γυρνώ
Βουτήχτηκα βαθιά στην αλητεία
Και δε με σώζει όσο κι αν θρηνώ

Βουτήχτηκα βαθιά στην αλητεία
Και δε με σώζει όσο κι αν θρηνώ

Ρημάδι έχει γίνει η ζωή μου
Και χάθηκαν της νιότης τα φτερά
Κυλιέται μες στο βούρκο η ψυχή μου
Και ψάχνει στα σκουπίδια για χαρά.

Κυλιέται μες στο βούρκο η ψυχή μου
Και ψάχνει στα σκουπίδια για χαρά.

Με τσάκισε κι απόψε η Εγνατία
Και το κυνηγητό της ομορφιάς
Δεν έχει τελειωμό αυτή η θητεία
Δεν έχει τελειωμό ο Γολγοθάς

Δεν έχει τελειωμό αυτή η θητεία

Δεν έχει τελειωμό ο Γολγοθάς






Δεν υπάρχουν σχόλια: