Σάββατο 22 Νοεμβρίου 2014

Ανεκδοτάκια - σπίθες, μπας και...

............................................................




Είναι ένας εδώ στην παραλία χωρίς τατουάζ . Τι άλλο θα δούμε...

- Τζάμπα στεναχωριέσαι.
- Γιατί εσύ πληρώνεσαι;



Το χασμουρητό είναι ο τρόπος του οργανισμού να σου πει: «Έχεις 15%μπαταρία».

Θ' ανοίξω μεξικανικό εστιατόριο στην Κρήτη. Λέω να το πω " Tsiputanas ".

Κάθε φορά που η μάνα μου θέλει να της κατεβάσω το μίξερ από το ράφι, μεταμορφώνομαι από " 2 μέτρα γάιδαρος" σε " 2 μέτρα παλικάρι".

Μην κλαις επειδή τελείωσε. Χαμογέλα επειδή συνέβη.

Δεν είναι ότι έχω καιρό να γκομενίσω, απλά μου έγραψε χθες μια σε μήνυμα «babe» και εγώ κατάλαβα «μπάμπη».

-Μπαμπά είμαι gay, τα έχω με τον Κώστα.
-Τιιιι;
-Πρωταπριλιααά. Με τον Βαγγέλη τα ΄χω


Μπαίνω σε φαρμακείο πριν λίγο και ζητάω 10 προφυλακτικά. Ακούω 3 κορίτσια πίσω μου να ξεκαρδίζονται στα γέλια. Λέω στον υπάλληλο «καν'τα 13». Το βούλωσαν αμέσως.!!!

Εκείνος ήθελε διακοπές στη Φολέγανδρο. Εκείνη ήθελε διακοπές στη Σκιάθο. Τελικά συμβιβάστηκαν! Βρήκαν μια μέση λύση! Θα πάνε Σκιάθο.!!!

Η Ζωή είναι ωραία αλλά τα έχει με άλλον.

Να βρίσκεις την γυναίκα της ζωής σου και να έχει ήδη γνωρίσει τον άντρα της δικής της ζωής. Μη σου τύχει.!!!

Χτυπάει το θυροτηλέφωνο. Σε ρωτάει "Είσαι σπίτι;" Δεν νευριάζεις. Απαντάς ήρεμα "Ναι, εσύ που είσαι;".!!!


"Κάθε εμπόδιο για καλό" λένε. Πόσα εμπόδια πρέπει να μας έρθουν μέχρι να έρθει αυτό το "καλό" δεν το έχει προσδιορίσει κάποιος όμως.!!!


Φήμες λένε ότι το ΙΚΑ θα μετονομαστεί σε ΙΚΕΑ, με σλόγκαν "θεραπεύσου μόνος σου".!!!

Πάει η άλλη 70 χρόνων και ψηφίζει οικολόγους πράσινους . Οικολόγρια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: