Τετάρτη 31 Μαΐου 2023

"Το δέντρο" Στίχοι Μουσική Διονύσης Σαββόπουλος (από τον δίσκο "Το Φορτηγό"-1966 / youtube, 9.7.2009 & 15.1.2018)

 ..............................................................


"Το δέντρο" 

Στίχοι Μουσική Διονύσης Σαββόπουλος


Τη νύχτα αυτή τη λέτε εσείς φωτιά 
Μα εγώ τη λέω δένδρο
Οι μέρες που λαχτάρησα θα ρθουν 
Εγώ τη λέω δένδρο 
Στην άμμο στο ακρογιάλι 
Καθίσαμε όλοι προς το βράδυ
Μιλούσε αυτός που οδηγούσε 
Μιλούσε αυτός που οδηγούσε
Και εγώ τον αγαπούσα από τον ήλιο πιο πολύ 
Και από τους εχθρούς μας πιο πολύ 
Του πόνου μας ταξιδευτή 
Της νίκης μας οδηγητή 
Τον είδα μες στο πλήθος το αίμα του έτρεχε στο στήθος
Τον είδα στ ακρογιάλι μάτια βγαλμένα από το σκοτάδι
Ο θάνατος νωρίς νωρίς τον είχε σημαδέψει
Και εγώ φωνάζω μη φωνάζω μη ο θάνατος θε να σε βρει
Και είπε Τη νυχτα αυτή τη λες εσύ φωτιά εγώ τη λέω δένδρο
Οι μέρες που λαχτάρησα θα ρθούν εγώ τη λέω δένδρο.


Δεν υπάρχουν σχόλια: