Τρίτη 16 Φεβρουαρίου 2010

Νίκος Ξυδάκης - Θοδωρής Γκόνης: Κάιρο, Ναύπλιο, Χαρτούμ

Όλοι μου λεν πως δεν μπορώ
πώς δεν μπορώ
πώς δεν μπορώ
για να σε φέρω πίσω
μου λεν η πέτρα είναι βαριά
είναι βαριά
είναι βαριά
μα εγώ θα την κυλήσω

Κι εσύ κρυμμένος μέσα μου ζητάς
ένα ποτήρι να πιούμε
μαζί να τα πούμε

Όλοι μου λεν να μη ρωτώ
να μη ρωτώ
να μη ρωτώ
του κόσμου τους διαβάτες
γιατί εσύ πια περπατάς
γιατί εσύ πια περπατάς
σε άλλες τώρα στράτες

Κι εσύ κρυμμένος μέσα μου ζητάς
ένα ποτήρι να πιούμε
μαζί να τα πούμε

Όλοι μου λεν να μη ζητώ
να μη ζητώ
να μη ζητώ
τίποτα από σένα
γιατί η γη κι ο ουρανός
γιατί η γη κι ο ουρανός
δεν είναι πράγμα ένα

Κι εσύ κρυμμένος μέσα μου ζητάς
ένα ποτήρι να πιούμε
μαζί να τα πούμε

Μα 'γω το ξέρω πως θα ρθω
και θα σε συναντήσω
μόνο δεν ξέρω αν μπορώ
στον άλλο κόσμο που θα 'ρθω
γλυκά να σε φιλήσω

Κι εσύ κρυμμένος μέσα μου ζητάς
ένα ποτήρι να πιούμε
μαζί να τα πούμε



Στίχοι: Θοδωρής Γκόνης
Μουσική: Νίκος Ξυδάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια: